Українські газосховища можуть стати «газовим сейфом» для Європи – Шмигаль

Українські газосховища можуть стати «газовим сейфом» для Європи – Шмигаль

За словами голови Уряду, Україна продовжить діалог із міжнародними партнерами, щоб показати реальну небезпеку «ПП-2»

Українські газосховища можуть стати «газовим сейфом» для Європи – Шмигаль
Прем'єр-міністр Денис Шмигаль
Фото: kmu.gov.ua

Україна готова запропонувати додаткові потужності для транзиту газу в Європу в об'ємі щонайменше 55 млн кубометрів на добу. Про це повідомляє пресслужба Уряду з посиланням на заяву прем'єр-міністра Дениса Шмигаля.

«У нас є транзитний контракт до 2024 року, але ми ведемо перемовини щодо його продовження на 15 років. Такі перемовини ведуться наразі з європейськими партнерами, адже вони, як покупці газу, зацікавлені в тому, аби Україна залишалася надійним транзитером «блакитного палива», – розповів Шмигаль.

За його словами, українська газотранспортна система може транспортувати вдвічі більші об'єми газу, ніж зараз законтрактовані. Система для цього підготовлена і повністю надійна.

Також прем'єр-міністр відзначив, що такий «газовий фонд» стане гарним стабілізаційним фактором для подолання енергетичних криз.

Крім того, Шмигаль підкреслив: «Україна продовжить діалог із міжнародними партнерами, щоб показати реальну небезпеку «Північного потоку-2».

Зазначається, що річна потужність українська ГТС становить 146 млрд кубометрів газу, що дозволяє транспортувати майже вдвічі більше «блакитного палива», ніж за допомогою газопроводів «Північний потік-1» та «Північний потік-2», обсяг яких лише 55 млрд кубометрів газу на рік.

Раніше президент Володимир Зеленський заявляв, що Україна готова знизити вартість транзиту газу своєю територією та надати власні підземні сховища для зберігання стратегічного резерву палива.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло