Туреччина може відібрати в Росії 60% трафіку «Нового шовкового шляху» - Логист.Today
Країна прагне монополізувати ключовий залізничний напрямок

Міністр транспорту та інфраструктури Туреччини Аділь Караїсмайлоглу оголосив, що його країна збільшить інвестиції в залізничні вантажоперевезення на 60%.
План Туреччини спрямований не лише на те, щоб додати країну на карту «Нового Шовкового шляху», а й на те, щоб забрати собі основні транспортні потоки через Росію. Про це пише Логіст.Today з посиланням на Rail Freight.
Останніми роками Туреччина багато інвестувала в залізничну лінію Баку-Тбілісі-Карс (БТК), щоб збільшити трафік через Середній коридор «Нового Шовкового Шляху». Будівництво та експлуатація логістичного центру в Карсі було частиною політики уряду щодо залучення більшого обсягу трафіку через Туреччину.
Плани поки що окупаються, але Туреччина хоче більше. Зокрема, Караїсмайлоглу зазначив, що Туреччина прагне перенаправити 30% обсягів, що проходять через Росію та Північний маршрут, на Середній коридор через Туреччину.
Наразі залізнична лінія БТК досягла важливого рубежу. Дані, представлені міністром, показують, що на сьогодні маршрутом вже перевезено понад 1,4 млн тонн вантажів, загалом це 1200 поїздів і 26 200 контейнерів. Незважаючи на те, що Середній коридор проходить не лише через Туреччину, середземноморська країна прагне монополізувати його як за рахунок транзитних поїздів, так і за рахунок спеціалізованого сполучення між Туреччиною та Китаєм.
Стратегічним компонентом цього плану є Карський логістичний центр, розташований у серці лінії БТК. Його площа складає 400 000 кв. метрів, а місткість – 412 000 тонн. Він має 19 залізничних колій, здатних приймати велику кількість поїздів щодня.
«З відкриттям лінії Баку-Тбілісі-Карс почалися залізничні операції від Далекого Сходу до Далекої Європи безперервним спільним коридором. Від Пекіна до Лондона наші поїзди почали часто здійснювати торговельні та логістичні перевезення. Ми маємо на меті перенаправити 30% пропускної спроможності Північного коридору, що проходить через Росію, на Середній коридор, що проходить через нашу країну. З введенням в експлуатацію ліній високошвидкісних поїздів, що знаходяться на стадії будівництва, вантажні перевезення стануть можливими на цих лініях», – зазначив міністр транспорту та інфраструктури Туреччини.
Нагадаємо, на турецькі безпілотники Akıncı ставитимуть двигуни двох українських компаній.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].