У Німеччині створюють в університетах «велосипедні» кафедри, щоб популяризувати цей транспорт

У Німеччині створюють в університетах «велосипедні» кафедри, щоб популяризувати цей транспорт

В країні розроблено національний план, щоб зробити вело-їзду більш поширеною і безпечною

У Німеччині створюють в університетах «велосипедні» кафедри, щоб популяризувати цей транспорт
фото Pixaby

Проблемами велосипедистів у Німеччині тепер займуться університети. З подачі федерального міністерства транспорту в 2021 році в семи німецьких вишах вперше було створено «велосипедні» кафедри, пише Deutsche Welle.

 В Університетах Вупперталя та Касселя, Вищій школі техніки та економіки в Карлсруе, Технічній вищій школі Вільдау, а також Вищих школах прикладних наук у Франкфурті, Вольфенбюттелі та Вісбадені дослідницьку роботу та викладання тепер присвячують і питанням розвитку велосипедного транспорту – від планування та інфраструктури до сприятливих для велосипедистів законів. Розробляються і окремі магістерські програми.

Розвитку велосипедного руху в Німеччині приділяють дедалі більшу увагу. Для того, щоб зробити їзду на велосипеді більш привабливою та безпечною для всіх, був навіть розроблений національний план.

Мета передбачених у ньому заходів – добитися до 2030 року того, щоб принаймі 60% німців захотіли більше їздити велосипедом і скоротити кількість аварій за участю велосипедистів хоча б на 40%.

Керівник нової «велосипедної» кафедри при Вищій школі Рейн-Майн у Вісбадені Мартіна Ломайєр пояснює, що така ініціатива має допомогти привернути більше уваги до теми велосипедів та просунутися до мети зробити транспортний рух у Німеччині більш екологічним.

Для цього насамперед потрібні фахівці, яких наразі немає. Тому було дуже важливо створити кафедри та зайнятися професійною підготовкою студентів у сфері велосипедного транспорту.

Ломайєр вважає шкідливою поширену риторику про те, що велосипедисти та автомобілісти є конкурентами. У публічних дискусіях водії скаржаться, що велосипедисти відбирають смугу руху в автомобілів. Однак часто буває, що велодоріжку будують вздовж тротуару, в той час як пішоходи – найменш захищена категорія. Тому слід планувати вулиці з огляду на всіх учасників руху, наголошує вона.

Як повідомлялося, уряд США подарує $1500 кожному, хто купить електровелосипед.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло