Facebook всупереч обіцянкам не позначає постів головних противників зміни клімату
Проти соцмережі подано ще одну скаргу регулятору за обман інвесторів

Соцмережа Facebook не позначила ярликами щонайменше половину постів, що просувають контент від головних противників зміни клімату, йдеться в звіті Центру протидії ненависті в мережі. Про це пише Reuters.
Дослідження зʼявилося після новин про те, що адвокати Френсіс Хауген, яка раніше оприлюднила викривальні матеріали про Facebook, цього місяця подали нову скаргу до Комісії з цінних паперів та бірж США, стверджуючи, що компанія ввела інвесторів в оману щодо своїх зусиль у боротьбі зі зміною клімату та поширенням дезінформації про COVID-19.
Facebook, тепер відома як Meta Platforms, вже давно перебуває під пильною увагою через поширення дезінформації на своїх платформах. Минулого року компанія заявила, що додасть інформаційні ярлики до повідомлень, які заперечують зміну клімату, щоб перенаправляти користувачів до свого нового Інформаційного центру з науки про клімат.
Центр боротьби з ненавистю в мережі (CCDH), що базується у Британії, раніше визначив список з 10 інтернет-видань, на статті яких припадає близько 69% всіх матеріалів, що заперечують кліматичні зміни = вони отримали назву «Токсична десятка».
Цього тижня CCDH заявила, що під час аналізу 184 антикліматичних дописів від цих інтернет-видань 50,5% повідомлень не мали інформаційних ярликів.
Хоча в січні 2022 року Meta оголосила, що її функція маркування таких повідомлень вже діє в ряді країн, включаючи США.
Одним із прикладів непоміченого поста, відзначеного CCDH, була стаття NewsBusters, в якій йшлося про те, що «панікери поширюють кліматичну пропаганду». NewsBusters не відповіли на запити про коментарі.
«Мета продовжує заявляти, що бореться зі зміною клімату, але їм не вдалося зупинити поширення дезінформації про кліматичні на їх платформі», – заявив виконавчий директор CCDH Імран Ахмед.
CCDH також заявила, що хоче, щоб Meta опублікувала дані щодо ефективності своїх ярликів.
У новій скарзі SEC, поданій Whistleblower Aid, стверджується, що Facebook вводив інвесторів в оману щодо своєї роботи по боротьбі з дезінформацією про клімат.
Згідно з внутрішньою інформацією у Facebook, поінформованість про Інформцентр з вивчення клімату була «дуже низькою» серед користувачів на західних ринках.
Нагадаємо, згідно з журналістськими розслідування щодо того, чому Facebook не робить зусиль для вирішення проблем, зʼясувалося, що компанія просто не хоче зменшувати кількість переглядів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].