Кремль заборонив державним ЗМІ «акцентувати увагу» на тривалості війни
Це сталося напередодні 100 днів із початку вторгнення
9232перегляди
3 червня 2022, 11:00
Поділитися
Фото: interfax.ru
Що сталося. Кремль заборонив державним ЗМІ «акцентувати увагу» на тривалості війни. Це сталося напередодні 100 днів із початку вторгнення. Влада боїться, що росіяни помітять, як довго вже триває так звана «спецоперація».
Докладно. Адміністрація президента росії «попросила» редакції державних і провладних ЗМІ «не тиражувати тему 100 днів спеціальної військової операції» та «не акцентувати» увагу читачів та глядачів на тривалості війни.
Такі вимоги надійшли в редакції напередодні 3 червня – сотого дня вторгнення. Про це «Медузі» розповіли одразу чотири джерела: в одному із державних медіа, у мерії москви, в одному з провладних видань, а також у самій адміністрації президента.
В онлайн-трансляціях, присвячених «спецоперації», у провладних таблоїдах «Комсомольська правда» та «Московський комсомолець» справді вказано лише поточну дату. В онлайні державного інформагентства ТАСС тривалість вторгнення також не вказана. Не йдеться про неї і у випусках новин на «Першому каналі» та каналі «Росія 1», а також на головних сторінках РІА «Новости» та російськомовної версії RT.
«Акцентування уваги на датах, пов'язаних з війною, може змусити росіян задуматися про мету та успішність вторгнення», – сказав «Медузі» співрозмовник в адміністрації президента.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].
У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]