В росії в неділю відкриється аналог McDonald's, нова компанія не розкриває назву, але вже оприлюднила логотип
Замість букви “М” буде зображено просто гамбургер та картопля фрі

Гамбургер і дві картоплі фрі будуть зображені на новому логотипі колишніх ресторанів McDonald's в росії, повідомила місцева компанія, представивши логотип напередодні свого офіційного відкриття в неділю, пише Reuters.
Після більш ніж трьох десятиліть роботи в росії, McDonald's Corp у травні заявила, що продає свої ресторани в росії одному зі своїх місцевих франчайзі (покупцю ліцензії), який перебрендує їх під новою назвою, яка досі не розкривається.
«На логотипі зображено два основних символи ресторану: дві жовті картоплі фрі та жовто-помаранчевий бургер», – повідомили в прес-службі.
«Зелений фон логотипу символізує якість продуктів і послуг, до яких звикли гості».
Новий власник McDonald's в Росії Олександр Говор планує відновити роботу всіх ресторанів за два місяці і розширити їх до 1000 з 850 зараз.
За даними російської антимонопольної служби, яка схвалила поглинання, McDonald's зберігає за собою право викупити свої російські ресторани протягом 15 років.