В росії в неділю відкриється аналог McDonald's, нова компанія не розкриває назву, але вже оприлюднила логотип
Замість букви “М” буде зображено просто гамбургер та картопля фрі

Гамбургер і дві картоплі фрі будуть зображені на новому логотипі колишніх ресторанів McDonald's в росії, повідомила місцева компанія, представивши логотип напередодні свого офіційного відкриття в неділю, пише Reuters.
Після більш ніж трьох десятиліть роботи в росії, McDonald's Corp у травні заявила, що продає свої ресторани в росії одному зі своїх місцевих франчайзі (покупцю ліцензії), який перебрендує їх під новою назвою, яка досі не розкривається.
«На логотипі зображено два основних символи ресторану: дві жовті картоплі фрі та жовто-помаранчевий бургер», – повідомили в прес-службі.
«Зелений фон логотипу символізує якість продуктів і послуг, до яких звикли гості».
Новий власник McDonald's в Росії Олександр Говор планує відновити роботу всіх ресторанів за два місяці і розширити їх до 1000 з 850 зараз.
За даними російської антимонопольної служби, яка схвалила поглинання, McDonald's зберігає за собою право викупити свої російські ресторани протягом 15 років.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].