«Це не вигадка росії, а світова практика»: чиновник пояснив, чому літаки розбирають на запчастини
За його словами, російським авіакомпаніям 30 років нав'язували іноземну техніку і вони просто звикли до неї

Що сталося. Розбір літаків на запчастини, щоб замінити комплектуючі в інших повітряних суднах – це світова практика під час ремонту, заявив глава Мінпромторгу росії Денис Мантуров на форумі «Армія – 2022».
Джерело. Про це пише «Інтерфакс».
Деталі. Російські авіакомпанії «просто звикли» використовувати іноземну техніку, яка стала недоступною через санкції. За словами Мантурова, росії 30 років нав'язували іноземну продукцію і ніхто не припускав, що її заборонять використовувати.
Але авіакомпанії знайшли спосіб і можливість продовжувати експлуатувати іноземні літаки – і продовжують літати на них. Мантуров стверджує, що вони «безпечні, експлуатуються та обслуговуються».
“Це світова практика для того, щоб забезпечити ритмічність обслуговування та експлуатації літаків: поки запчастина приходить, якщо є можливість використовувати – не хочу слово канібалізм – але з іншого літального апарату для того, щоб забезпечити виконання оперативно-рейсових рейсів, то така практика завжди мала місце”, – сказав Мантуров.
Також, стверджує Мантуров, ніхто не використовуватиме техніку, якщо вона небезпечна. «Сьогодні все йде у штатному режимі, постачаються запасні частини, забезпечуються регламенти та ремонти, у тому числі й нашими російськими експлуатантами, які мають на те відповідні ліцензії нашої авіаційної влади», – сказав він.
Бекграунд. Як повідомлялося, російські авіакомпанії, зокрема «Аерофлот», розбирають свої авіалайнери на запчастини, які вони більше не можуть купувати через західні санкції.
Наприкінці лютого 2022 року ЄС заборонив постачання в росію літаків та запчастин, санкції торкнулися і техніки, зданої в лізинг. Після цього Росавіація рекомендувала авіакомпаніям із літаками в іноземних реєстрах припинити польоти за кордон.
У травні Bloomberg повідомляв, що через дефіцит комплектуючих «Аерофлоту» через три місяці доведеться розбирати свої літаки Boeing та Airbus на запчастини. У червні 2022 року віце-прем'єр рф Юрій Борисов підтвердив, що авіакомпаніям доведеться розбирати частину іноземних літаків із авіапарку. Тоді запасів вистачить п'ять років роботи.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].