«Це не вигадка росії, а світова практика»: чиновник пояснив, чому літаки розбирають на запчастини

«Це не вигадка росії, а світова практика»: чиновник пояснив, чому літаки розбирають на запчастини

За його словами, російським авіакомпаніям 30 років нав'язували іноземну техніку і вони просто звикли до неї

«Це не вигадка росії, а світова практика»: чиновник пояснив, чому літаки розбирають на запчастини
фото DR

Що сталося. Розбір літаків на запчастини, щоб замінити комплектуючі в інших повітряних суднах – це світова практика під час ремонту, заявив глава Мінпромторгу росії Денис Мантуров на форумі «Армія – 2022».

Джерело. Про це пише «Інтерфакс».

Деталі. Російські авіакомпанії «просто звикли» використовувати іноземну техніку, яка стала недоступною через санкції. За словами Мантурова, росії 30 років нав'язували іноземну продукцію і ніхто не припускав, що її заборонять використовувати.

Але авіакомпанії знайшли спосіб і можливість продовжувати експлуатувати іноземні літаки – і продовжують літати на них. Мантуров стверджує, що вони «безпечні, експлуатуються та обслуговуються».

“Це світова практика для того, щоб забезпечити ритмічність обслуговування та експлуатації літаків: поки запчастина приходить, якщо є можливість використовувати – не хочу слово канібалізм – але з іншого літального апарату для того, щоб забезпечити виконання оперативно-рейсових рейсів, то така практика завжди мала місце”, – сказав Мантуров.

Також, стверджує Мантуров, ніхто не використовуватиме техніку, якщо вона небезпечна. «Сьогодні все йде у штатному режимі, постачаються запасні частини, забезпечуються регламенти та ремонти, у тому числі й нашими російськими експлуатантами, які мають на те відповідні ліцензії нашої авіаційної влади», – сказав він.

Бекграунд. Як повідомлялося, російські авіакомпанії, зокрема «Аерофлот», розбирають свої авіалайнери на запчастини, які вони більше не можуть купувати через західні санкції.

Наприкінці лютого 2022 року ЄС заборонив постачання в росію літаків та запчастин, санкції торкнулися і техніки, зданої в лізинг. Після цього Росавіація рекомендувала авіакомпаніям із літаками в іноземних реєстрах припинити польоти за кордон.

У травні Bloomberg повідомляв, що через дефіцит комплектуючих «Аерофлоту» через три місяці доведеться розбирати свої літаки Boeing та Airbus на запчастини. У червні 2022 року віце-прем'єр рф Юрій Борисов підтвердив, що авіакомпаніям доведеться розбирати частину іноземних літаків із авіапарку. Тоді запасів вистачить п'ять років роботи.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло