Через війну 83% українських компаній зазнали падіння бізнесу – опитування
За пів року вдвічі збільшилася кількість фірм, які відчули вплив ракетних атак на свою діяльність
Що сталося. У 83% компаній, які є членами Європейської Бізнес Асоціації, відбулося падіння бізнесу у 2022 році.
Джерело. Про це повідомила пресслужба асоціації.
Деталі. Зазначається, що майже вдвічі, порівняно з жовтнем, збільшилася кількість компаній, які відчули вплив ракетних атак на свою діяльність, – з 47 до 89%.
«За підсумками року, більшість компаній повідомляють про падіння їхніх доходів у доларах: у 29% відбулося падіння до 20%, у 54% – падіння на 21% і більше. Тільки 6% опитаних повідомили про відсутність змін, і ще 11% можуть похвалитися зростанням доходів у такий складний рік.
До повномасштабного вторгнення 83% компаній Європейської Бізнес Асоціації очікували позитивну динаміку розвитку свого бізнесу у 2022 році. За підсумками року, 83% мали падіння», – йдеться в повідомленні.
Російські обстріли призводять до переривання робочих процесів, скорочення кількості продуктивних годин, складнощів у плануванні, накопичення втоми співробітників, зростання витрат через використання генераторів та інших негативних наслідків для операційної роботи компаній.
Перебої з енергопостачанням зараз очолюють антирейтинг актуальних викликів бізнесу, також компанії скаржаться на перебої зі зв'язком та інтернетом, і мають проблеми з бронюванням співробітників і виїздом за кордон. Зараз у 88% компаній є мобілізовані працівники, серед яких у 73% вони складають до 10% штату, а ще у 15% – 10–20%. До того ж у 39% компаній були мобілізовані критичні фахівці, в основному це ІТ-фахівці, інженери та інші представники технічних спеціальностей.
У результаті бойових дій 40% компаній зазнали прямих збитків, до того ж 25% мають активи на окупованих територіях. Переважно це обладнання, техніка, нерухомість, транспорт. Втрати бізнесу залишаються досить високими: 32% повідомляють про втрати до $1 млн, 36% – про втрати в діапазоні $1–10 млн, 16% – про втрати понад $10 млн.
Бекграунд. Більше читайте у матеріалі: «Бізнес під час війни: як брендам залучати нових клієнтів та які лайфхаки допоможуть налагодити ефективну комунікацію».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].