Через війну 83% українських компаній зазнали падіння бізнесу – опитування

Через війну 83% українських компаній зазнали падіння бізнесу – опитування

За пів року вдвічі збільшилася кількість фірм, які відчули вплив ракетних атак на свою діяльність

This text is also available in English

Що сталося. У 83% компаній, які є членами Європейської Бізнес Асоціації, відбулося падіння бізнесу у 2022 році.

Джерело. Про це повідомила пресслужба асоціації.

Деталі. Зазначається, що майже вдвічі, порівняно з жовтнем, збільшилася кількість компаній, які відчули вплив ракетних атак на свою діяльність, – з 47 до 89%.

«За підсумками року, більшість компаній повідомляють про падіння їхніх доходів у доларах: у 29% відбулося падіння до 20%, у 54% – падіння на 21% і більше. Тільки 6% опитаних повідомили про відсутність змін, і ще 11% можуть похвалитися зростанням доходів у такий складний рік.

До повномасштабного вторгнення 83% компаній Європейської Бізнес Асоціації очікували позитивну динаміку розвитку свого бізнесу у 2022 році. За підсумками року, 83% мали падіння», – йдеться в повідомленні.

Російські обстріли призводять до переривання робочих процесів, скорочення кількості продуктивних годин, складнощів у плануванні, накопичення втоми співробітників, зростання витрат через використання генераторів та інших негативних наслідків для операційної роботи компаній.

Перебої з енергопостачанням зараз очолюють антирейтинг актуальних викликів бізнесу, також компанії скаржаться на перебої зі зв'язком та інтернетом, і мають проблеми з бронюванням співробітників і виїздом за кордон. Зараз у 88% компаній є мобілізовані працівники, серед яких у 73% вони складають до 10% штату, а ще у 15% – 10–20%. До того ж у 39% компаній були мобілізовані критичні фахівці, в основному це ІТ-фахівці, інженери та інші представники технічних спеціальностей.

У результаті бойових дій 40% компаній зазнали прямих збитків, до того ж 25% мають активи на окупованих територіях. Переважно це обладнання, техніка, нерухомість, транспорт. Втрати бізнесу залишаються досить високими: 32% повідомляють про втрати до $1 млн, 36% – про втрати в діапазоні $1–10 млн, 16% – про втрати понад $10 млн.

Бекграунд. Більше читайте у матеріалі: «Бізнес під час війни: як брендам залучати нових клієнтів та які лайфхаки допоможуть налагодити ефективну комунікацію».

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло