«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій
Новини компаній

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

Компанія Binotel обіцяє продовжувати надавати зв'язок у вільне користування волонтерам

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

Стабільний телефонний зв'язок був однією з найбільш нагальних потреб 2022 року не лише для українського бізнесу, а й для всіх українців. Про те як саме ініціатива компанії Binotel «Допомога на зв’язку» допомагала і продовжує це робити надалі – ділимося в матеріалі.

Місія ініціативи: надавати зв'язок у вільне користування волонтерським організаціям, аби допомога була завжди на зв’язку та доступною кожному.

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

Історія ініціативи

2015. Своєрідна точка відліку ініціативи, оскільки, починаючи з 2015 року, Binotel почав забезпечувати зв’язком організації, що займаються благодійністю та волонтерські проєкти.

2020. Пандемія, суцільні обмеження в пересуванні, переповнені лікарні та маса дзвінків від пацієнтів, котрі потребують консультації телефоном. Як результат – перевантаженість гарячих ліній, брак інформації та потреба в налагодженій системі дзвінків і фіксації втрачених. Саме такою була задача Binotel на цей період: налагодити таку систему і допомогти тисячам пацієнтів. Під час пандемії налагодили зв’язок та безкоштовно підключили близько 150 державних клінік, центрів первинної медичної допомоги, лікарень, амбулаторій та лікарських кабінетів, а також надали необхідне обладнання в безкоштовну оренду.

2022. Початок повномасштабного вторгнення росії супроводжувався не лише вибухами в кожному місті України, а й відсутністю стабільного мобільного зв'язку, коли важко, а часом неможливо додзвонитися до рідних чи звернутися за допомогою. А звернутися було до кого, адже з початком війни росії волонтерські сили благодійних організацій та волонтерських проєктів були максимальними. Близько 200 волонтерських, благодійних організацій, тероборон, а також лікарень та госпіталів, Binotel підключив від лютого 2022 і продовжує це робити до сьогодні. Щоб допомога була на зв’язку з кожним, хто її потребує.

Таким чином, за весь час існування ініціативи Binotel:

  • 600 клієнтів забезпечили безкоштовним зв’язком
  • 8 років підтримуємо соціальні ініціативи в Україні
  • 1,6 млн хвилин проведено у розмові через телефонію Binotel
  • 12 млн дзвінків здійснено за допомогою Binotel
«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій
*цифри показують кількість дзвінків відносно пікової точки навантаження на графіку

Результати одного із найбільш масштабних кейсів 2022 року:

СпівДія – національна волонтерська P2P-платформа

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

Розмірені підключення та стабільна робота обірвалися в лютому 2022. Як і все у той день. Все зупинилося. Паралізованими опинилися міста, дороги, життя загалом, і, звісно ж, бізнес.

Кожен бізнес реагував по-різному, але для всіх ми старалися запропонувати рішення.

Так, якщо наші клієнти до повномасштабного були комерційними організаціями, а на період війни припинили комерційну діяльність, стали волонтерами, і повідомили нас про це, то ми їм нараховували знижку або відключали оплату послуг.

Ми також отримали багато запитів на відключення телефонії у зв’язку із ситуацією. У такому випадку, пропонували не відключатися від телефонії й організувати роботу по-іншому, підлаштувати все під нові потреби. Спонукали приймати дзвінки та працювати на благо країни, якщо в них була така можливість.

Дуже сподіваємося і віримо, що вони відновлять свою роботу та їхні бізнеси продовжать функціонувати.

Якщо бізнес опинився у ступорі, то з волонтерами та військовими ситуація була іншою. Це був час, коли вони були потрібними як ніколи.

Початок. Це почалося доволі хаотично, як і все в лютому 2022 року. До нас звернулися перші клієнти-волонтери із запитами на переадресацію дзвінків, а також безперебійний мобільний зв'язок.

Для ініціативи проблема не була нова: перевантаженість ліній, відсутність зв'язку та неможливість прийняти велику кількість дзвінків одночасно. Тому, все було зрозуміло і знайомо. Змінився лише масштаб та умови, в яких це все організовувалося.

В основному запити звучали так: «Мені потрібно якось організувати дзвінки». Почасти в них був єдиний номер або не було номерів зовсім. Тому вмикалася схема підключення номерів 0800, 044 і переадресації дзвінків на мобільний номер. Нічого не йшлося про втрачені, про запис розмов та всі інші бізнес-функції телефонії. Був важливий саме зв'язок.

Одразу після перших таких запитів ми опублікували у своїх соціальних мережах інформацію, про те, що компанія Binotel готова надавати всі необхідні послуги волонтерським організаціям і теороборонам, що потребують стабільного зв’язку.

А 28 лютого був створений чат в Skype, де невеликою командою, котра була в робочому режимі, включали клієнтів. Все відбувалося в екстреному режимі: клієнти подавали заявки, ми їм телефонували і підключали буквально за 10-15 хвилин в режимі онлайн. Це був нестандартний процес включення телефонії, до якого звикли всі співробітники та клієнти: не було першої розмови, детального вияву потреби чи складення технічного завдання по чіткому технічному завданні. З’ясовували найважливіше: потребу організації та чи є на чому працювати. А далі надавали необхідне для роботи – всі наявні наші номери, міські чи 0800, та навіть технічне обладнання, якщо в цьому була необхідність.

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

За кілька тижнів екстрених підключень ми зрозуміли, що у волонтерських організацій все прийшло в «робочу норму». Вони почали збирати та координувати волонтерів. Було мінімальне технічне забезпечення, а також люди, які могли приймати дзвінки.

Цікаві кейси початку повномасштабного вторгнення

Потреба в кількох гарячих лініях для волонтерів, що займаються різними проєктами. Одним із перших з таким запитом до нас звернувся існуючий клієнт, який раніше використовував телефонію Binotel для свого бізнесу. Лише за березень 2022 року одна з їхніх гарячих ліній, а саме гаряча лінія Чернівецької військової обласної адміністрації, прийняла близько 22 000 дзвінків.

Потреба в турецькому номері з переадресацією на мобільні номери. Це була організація, що займається гуманітарною допомогою з Туреччини. Дзвінки з турецького номера мали перенаправлятися на номери волонтерів в Туреччині, які будуть координувати людей до гуманітарного штабу.

Потреба в автообдзвоні. Нам вдалося також підключити дуже цікавого клієнта: територіальну оборону міста Жовті Води. Вони організували мешканцям міста спеціальний автообдзвін на мобільні номери, щоб сповіщати про повітряну тривогу, бо в цілому місті не працювала сирена.

Потреба в рівномірному розподілі всіх дзвінків на кілька мобільних номерів волонтерів. Це був Голосіївський гуманітарний штаб, у якого був всього один рекламний номер, куди зверталися за допомогою люди.

Потреба в номері 0800. Товариство Червоного Хреста були нашими клієнтами задовго до нападу росії, але в перші місяці вони стикнулися з певною проблемою в оплаті. Так ми припинили брати оплату за програмне забезпечення, а також за дзвінки на 0800.

Сумарно таких клієнтів за перші місяці повномасштабного вторгнення було близько 150, і більшість з них досі залишаються нашими клієнтами.

«Допомога на зв’язку»: українська IT-компанія безкоштовно підключила близько 600 волонтерських організацій

Умови ініціативи

Зараз все відбувається так само, але фокус ініціативи тепер спрямований на підтримання діяльності благодійних організацій, волонтерських проєктів, військових організацій, лікарень/госпіталів та інших організацій, які надають безоплатну допомогу населенню.

Однак, на цьому Binotel не спиняється і наша ініціатива в дії! Якщо ви є волонтерською організацією і потребуєте доступного безперебійного зв'язку – просто напишіть нам: https://www.binotel.ua/ua

Binotel – це провідний оператор бізнес-комунікацій в Україні. 20 тисяч компаній використовують продукти Binotel у щоденній роботі, 1.6 млн людей щодня спілкуються через сервіси Binotel, щомісяця через АТС Binotel проходить 100 млн викликів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло