Danone планує вивести з ринку рф бренди Activia, Alpro і Actimel - ЗМІ
Компанія не має точних даних, коли це станеться

Французький виробник молочної продукції Danone планує вивести свої міжнародні бренди, такі як Activia, Alpro і Actimel з ринку країни-агресора.
Про це повідомляють «Известия».
Представник «Danone росія» підтвердив, що компанія вивчає «різні можливості того, як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку».
У жовтні 2022 року Danone оголосив, що відмовляється від контролю над російським молочним бізнесом. Компанія не уточнила, хто отримає її активи, але повідомила, що бізнес буде виділено після закриття угоди. На початку березня минулого року Danone заявила, що не має наміру виходити з російського ринку, але за кілька днів вже оголосила, що призупиняє всі інвестиційні проекти в країну-агресора і зберігає виробництво молочної продукції та дитячого харчування.
Danone – була заснована в 1919 році і має штаб-квартиру в Парижі. За даними на кінець 2021 року, частка Danone на світовому ринку продуктів харчування становила близько 2,5%. Компанія має такі бренди: Activia, Evian, Volvic, Danette, Actimel, Alpro, Aptamil, Dumex, Nutricia та інші. Danone діє у більш ніж 120 країнах світу і має понад 100 тисяч співробітників.
Капіталізація компанії станом на початок 2023 року становила близько €34,2 млрд.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Danone може продати частину активів у рф з правом викупу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].