Мобільний застосунок «Нової пошти», ймовірно, постраждав від фішингової атаки

Мобільний застосунок «Нової пошти», ймовірно, постраждав від фішингової атаки

Користувачі не можуть активувати додаток

Мобільний застосунок «Нової пошти», ймовірно, постраждав від фішингової атаки
Фото: pixabay.com

З вечора 17 травня мобільний застосунок «Нової пошти» працює зі збоями, видаючи помилку «Проблема з підключенням».

Як повідомляє теоеграм-канал «Підслухано в ІТ», причиною збоїв у роботі застосунку є фішингова атака.

Наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.

Як повідомили у пресслужбі компанії, зараз збій тільки в мобільному застосунку. Усі інші сервіси працюють.

У компанії повідомляють, що всім, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом  зателефонує оператор й уточнить зручний спосіб доставлення або запропонує можливість зачекати отримання в поштоматі. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло