Мобільний застосунок «Нової пошти», ймовірно, постраждав від фішингової атаки
Користувачі не можуть активувати додаток

З вечора 17 травня мобільний застосунок «Нової пошти» працює зі збоями, видаючи помилку «Проблема з підключенням».
Як повідомляє теоеграм-канал «Підслухано в ІТ», причиною збоїв у роботі застосунку є фішингова атака.
Наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.
Як повідомили у пресслужбі компанії, зараз збій тільки в мобільному застосунку. Усі інші сервіси працюють.
У компанії повідомляють, що всім, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом зателефонує оператор й уточнить зручний спосіб доставлення або запропонує можливість зачекати отримання в поштоматі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].