Підрив Каховської ГЕС не загрожує судноплавству в Дунайському регіоні та портах Великої Одеси – АМПУ
Адміністрація морських портів України стежитиме за безпекою судноплавства

Адміністрація морських портів України не вбачає прямої загрози судноплавству в портах Дунайського регіону й Великої Одеси через підрив Каховської ГЕС, але стежитиме за безпекою судноплавства та запобіганням екологічним і техногенним проблемам разом із місцевою владою.
Про це повідомив голова відомства Юрій Литвин на зустрічі з Європейською Бізнес Асоціацією (ЄБА).
За його інформацією, АМПУ відчуває складнощі з реалізацією одного з головних обов'язків України – «зернової ініціативи» – через блокування рф роботи великих портів.
Водночас Литвин зазначив збільшення обсягів перевалки вантажів у портах Дунайського регіону, якими зараз опікується АМПУ.
«Наразі фіксуються рекордні обсяги вантажоперевалки – понад 11,5 млн тонн. Таких показників вдалося досягти завдяки введенню в дію нових причалів, освоєнню додаткових й оптимізації роботи вже наявних вантажопотоків», – пояснив він.
За словами Литвина, у планах АМПУ будівництво нових накопичувальних майданчиків і реконструкція автодороги М-15, збільшення кількості провідників суден (лоцманів), складів і якірних місць у Дунайському регіоні для прискорення руху суден та підвищення ефективності перевантаження вантажів.
Голова АМПУ повідомив, що в рамках розвитку портової галузі також проводиться оптимізація активів, що не належать до профільної діяльності портів. Активи передаються місцевим органам влади або органам центральної влади, щоб звільнити АМПУ від непрофільних функцій і перерозподілити фінансові ресурси на розвиток інфраструктури. Цей підхід, на думку керівництва АМПУ, сприятиме поліпшенню фінансової ефективності.
За інформацією Литвина, інвестиції в порти Дунайського регіону за минулий рік становили понад $97 млн, а цьогоріч очікується їх збільшення до $120 млн. Тривають переговори з потенційними інвесторами в рамках концесії Чорноморського порту щодо контейнерного терміналу та поромного комплексу. Щодо інших концесій – триває процес приватизації Стивідорної компанії ДП «Морський Торговельний Порт «Усть-Дунайськ» і приватизація Білгород-Дністровського морського торговельного порту на базі державно-приватного партнерства.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].