Booking збільшила чистий прибуток у півтора раза у II кварталі
Квартальний виторг компанії зріс на 27% – до $5,46 млрд
Американська Booking Holdings, якій належать різні сервіси для планування подорожей, збільшила чистий прибуток і виторг у ІІ кварталі 2023 року, причому скоригований прибуток і виторг виявилися значно кращими за очікування ринку.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Чистий прибуток Booking Holdings у квітні – червні становив $1,29 млрд, або $35,16 у розрахунку на акцію, проти $857 млн, або $21,07 на акцію, за аналогічний період минулого року.
Скоригований прибуток становив $37,63 у розрахунку на акцію, збільшившись майже вдвічі.
Квартальний виторг зріс на 27%, до $5,46 млрд із $4,29 млрд.
Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні $28,98 на акцію за виторгу в $5,17 млрд.
Загальний обсяг бронювань у минулому кварталі підвищився на 15% і досяг $39,7 млрд у грошовому вираженні.
«Ми готуємося до рекордного сезону літніх поїздок у ІІІ кварталі», – сказав голова компанії Гленн Фогель.
Бекграунд. Акції Booking підскочили на 11,6% на додаткових торгах у четвер. З початку року капіталізація компанії збільшилася на 41% – до $106,55 млрд, тоді як індекс Nasdaq за цей період зріс на третину.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].