Алмазодобувна De Beers знизила продажі на 42% проти минулого року
Сайтхолдери виявили обачний підхід до своїх закупівель «з огляду на переважну економічну ситуацію»

Алмазодобувна компанія De Beers під час сьомого цьогорічного циклу продажу реалізувала продукцію на загальну суму $370 млн. Це на 42% нижче за рівень річної давності ($638 млн).
Про це йдеться в повідомленні Anglo American plc, що контролює De Beers.
Сьомий цикл продажу цього року відбувся з 14 до 29 серпня.
Сайтхолдери виявили обачний підхід до своїх закупівель протягом сьомого циклу продажу, «з огляду на переважну економічну ситуацію, що призводить до зниження попиту споживачів-клієнтів на ювелірні вироби з діамантами на ключових ринках, а також традиційно нижчі середні рівні торгівлі в літній період», прокоментував голова компанії Ел Кук.
Бекграунд. Раніше галузеве агентство Rapaport повідомляло, що De Beers дозволить своїм сайтхолдерам відкласти закупівлю до половини належних їм обсягів алмазної сировини на початок 2024 року на тлі млявого споживчого попиту іта високих запасів у midstream.
Клієнти отримали від De Beers дозвіл не купувати алмази вагою від 1 карата зі своєї алокації до кінця 2023 року. Дозвіл стосується від 25% до 50% від вартості деяких боксів і поширюється на торгові сесії у вересні, жовтні та грудні (8–10 цикли продажу). Дозвіл не діяв під час серпневого сайту, повідомили джерела Rapaport.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].