НАЗК внесло харчові корпорації PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни
Окрім збільшення своїх доходів у росії, обидві компанії активно шукають нових співробітників у рф

НАЗК внесло дві провідні харчові корпорації PepsiCo та Mars до переліку міжнародних спонсорів війни. Попри заяви про скорочення свого бізнесу, припинення рекламної діяльності та виробництва своєї продукції, вони продовжують працювати в рф, сплачуючи податки та підтримуючи економіку агресора.
Про це повідомила пресслужба НАЗК.
PepsiCo збільшила свої доходи в рф у перший рік повномасштабного вторгнення. Так, виторг ТОВ «ПЕПСИКО ХОЛДИНГС» за 2022 рік зріс до $ 2,59 млрд (або 176,5 млрд руб.), чистий прибуток зріс на 333%, до $ 525 млн, проти 2021 року. Податків до бюджету рф було сплачено більш ніж на $115 млн (або 8,29 млрд руб.).
Виторг ТОВ «Марс» за 2022 рік зріс до $2,45 млрд (або 176,5 млрд руб.), чистий прибуток – на 59%, до $377 млн (або 27,2 млрд руб.), податків сплачено до бюджету рф більш ніж на $93 млн (або 6,76 млрд руб.).
Окрім збільшення своїх доходів у росії за перший рік повномасштабного вторгнення, обидві компанії активно шукають нових співробітників у рф.
Крім того, за інформацією ЗМІ, продукція однієї з компаній була знайдена в харчових пайках російських солдатів.
PepsiCo виробляє прохолоджувальні напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші продукти харчування під основними марками Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana, «Агуша», «Чудо», «Слов’яночка», «Садочок», «Сандорик», «Машенька» тощо.
Mars відома шоколадними батончиками, але виробляє і корми для домашніх тварин, жувальні гумки, напої, їжу швидкого приготування, консервовані соуси. Основні торгові марки – Mars, Snickers, Milky Way, Twix, Bounty, M&M’s, Whiskas, Pedigree, Uncle Ben’s. Також корпорації належить серія торгових марок Wrigley.
Бекграунд. У березні 2022 року компанія заявила про припинення рекламної діяльності та виробництва напоїв у росії у зв’язку з повномасштабним її вторгненням в Україну. Проте в серпні 2022 року виробництво напоїв «7Up» та «Mirinda» під брендами «Evervess» та «Frustyle» відновилося. У березні 2023 року відновилося виробництво напою «Pepsi» під брендами «Evervess» (вищий ціновий сегмент) та «Любимый» (нижчий ціновий сегмент). Крім того, PepsiCo запустила в країні новий бренд лимонаду під назвою «российский подарок» на заміну попереднім продуктам.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].