Китайські автовиробники включаючи BYD, Nio та Xpeng планують зайняти значну частку європейського авторинку – Reuters
У BMW заявили, що на фоні цих подій, сегмент ринку базових автомобілів або зникне, або не буде наповнюватись європейськими виробниками

Китайські автовиробники націлені на європейський авторинок, де продажі електромобілів зросли майже на 55%, приблизно до 820 тис од. за перші сім місяців, що становить близько 13% від усіх реалізованих нових авто.
Про це пише Reuters.
Потужна присутність Китаю на Мюнхенській виставці є тому підтвердження, зазначило видання.
Близько 41% експонентів цьогорічного заходу мають штаб-квартири в Азії, причому вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року, повідомляє Reuters.
Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці підірвуть місцевих автовиробників і стануть домінувати в продажах.
Китайські виробники електромобілів на покоління випередили європейські бренди, яким доведеться важко боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний директор Renault Лука де Мео.
Генеральний директор BMW Олівер Ціпсе заявив у кулуарах виставки, що китайські бренди становлять «неминучий ризик» для європейських автовиробників масового ринку.
«Сегмент ринку базових автомобілів або зникне, або не буде наповнюватись європейськими виробниками», – сказав керівник BMW.
Водночас гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус описав шлях до електромобільності як марафон, у якому компанія зараз лише на восьмому чи дев’ятому кілометрі.
Фабіан Брандт з консалтингової компанії Oliver Wyman сказав про цьогорічну виставку: «Те, що раніше було виставою для німецької автомобільної промисловості, щоб продемонструвати свою надзвичайно сильну позицію, тепер є зустріччю на рівних між прогресивними гравцями з усього світу, особливо Китаю».
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Volkswagen планує інвестувати $700 млн у китайську Xpeng із метою додати у свою лінійку китайські авто.