Як швидко треба повідомити СК про страховий випадок?
Партнерський матеріал

Як швидко треба повідомити СК про страховий випадок?

Та які відомості допоможуть прискорити виплату відшкодування

Як швидко треба повідомити СК про страховий випадок?
Фото: pexels.com

Будь-яка страхова компанія завжди робить акцент на тому, що у випадку ДТП або при пошкодженні автомобіля власнику транспортного засобу слід обов’язково повідомити про страхову подію. Більше того, звернутись до страховика необхідно якнайшвидше, щоб розпочати процес страхового врегулювання.

Нерідко страхові компанії залишають за собою право відмовити у виплаті відшкодування, якщо клієнт не повідомив про страховий випадок вчасно. Тому дуже бажано надати інформацію про страхову подію у стислий термін, якщо є така можливість.

«Термін давнини» відрізняється в залежності від виду страхування та умов страхового договору. Детальніше у питанні розбираємося разом з експертом – директором страхової компанії «Експрес Страхування» Тетяною Щучьєвою.

У який строк необхідно повідомити про страховий випадок за полісом КАСКО?

Все просто: строки звернення чітко вказуються у договорі страхування. Наприклад, при співпраці з компанією «Експрес Страхування» письмове повідомлення про подію потрібно подати протягом 3-х робочих днів включно з датою настання дорожньо-транспортної пригоди.

Для клієнтів, які фізично не можуть приїхати на СТО партнера і скористатися сервісом «єдиного вікна», для повідомлення про подію у відведені договором терміни в «Експрес Страхування» реалізована можливість зробити це онлайн.

Тетяна Щучьєва, директор страхової компанії «Експрес Страхування»
Тетяна Щучьєва, директор СК «Експрес Страхування»

«Бувають ситуації, коли, наприклад, через незначні пошкодження клієнт не хоче їхати на СТО для фіксації події. Скориставшись онлайн-сервісом, він може надати страховій компанії всю інформацію для фіксації страхової події та відремонтувати автомобіль пізніше. Також цей сервіс є незамінним для реєстрації страхових подій клієнтів, які наразі перебувають за кордоном, і коли організувати стандартний процес неможливо», – пояснює Тетяна Щучьєва.

Сервісом онлайн-повідомлення про подію та онлайн оглядом авто можуть скористатися як клієнти з КАСКО, так і з ОСЦПВ.

Як швидко необхідно звернутися до страховика за полісом ОСЦПВ?

Якщо страховий випадок буде врегульований в рамках механізму «автоцивілки», потерпіла особа має для подачі документів (заяви на виплату в тому числі) щодо майнових збитків – 1 рік, щодо шкоди, завданої здоров'ю та життю – 3 роки.

А от власник полісу, відповідно до вимог Закону про ОСЦПВ, має письмово звернутися в СК з повідомленням про подію протягом 3-х днів. Інакше він ризикує отримати регресну вимогу від свого страховика після виплати відшкодування потерпілому.

«Проте СК «Експрес Страхування» не застосовує до власних клієнтів такі дії. В більшості випадків у разі відсутності звернення страхувальника нам вистачає наявної документації для ухвалення рішення по справі. Але якщо нам все ж треба отримати додаткові відомості саме від страхувальника, то ми самостійно звертаємося до нього з проханням надати відповідні пояснення, заяви, документи», – зауважує Тетяна Щучьєва.

Повідомлення про страховий випадок – це перший та надзвичайно важливий крок у процесі його врегулювання.

Тому радимо докладно описати всі обставини події, надіслати страховику документи, фото і відео, що стосуються страхового випадку. Серед них можуть бути фотографії пошкоджень та фото з місця події, дані всіх учасників події, їхні контакти, дані полісів страхування, фото поліцейських протоколів, опитування свідків ДТП тощо.

«Ця інформація може бути корисною при врегулюванні страхової події, вона значно прискорить й спросить процес відшкодування», – резюмує Тетяна Щучьєва.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло