Венчурне інвестування у світі впало на третину. Хто постраждав найбільше?
Mind Explains

Венчурне інвестування у світі впало на третину. Хто постраждав найбільше?

У фондів – повсюдний спад залучення нових коштів

Венчурне інвестування у світі впало на третину. Хто постраждав найбільше?
Фото: depositphotos.com

Венчурні інвестиції в США впали на 30% у ІІІ кварталі поточного року – до $32,7 млрд. Це – шостий поспіль квартал негативної динаміки. Дослідницька компанія PitchBook в аналізі венчурного ринку зазначила, що аналогічний рівень активності спостерігався аж у ІІ кварталі 2018 року.

Просіли до «ковідного» рівня. Загальний обсяг венчурних інвестицій знизився на 31% проти аналогічного періоду 2022 року і становить $73 млрд – найнижчий рівень щодо ІІ кварталу 2020 року. Тоді пандемія зупинила майже всю інвестиційну активність.

Венчурне інвестування в США впало на третину. Хто постраждав найбільше?

Дані свідчать про небажання інвесторів вкладати гроші та відсутність ажіотажу щодо інвестицій в ШІ. Не додають оптимізму й невдалі виходи на біржу Instacart та Arm.

Проблеми у венчурної галузі також із залученням нових коштів. Поточного року інвестиційні компанії зібрали лише $42,7 млрд усього для 344 фондів. У 2022-му ці показники були значно вищими – $172,5 млрд та 1278 фондів.

Венчурне інвестування в США впало на третину. Хто постраждав найбільше?

Ігрова галузь постраждала найбільше. У ІІІ кварталі 2023 року в галузь відеоігор було вкладено $700,3 млн – найгірший показник із ІІ кварталу 2020 року. Раніше галузь залучала понад $2 млрд щокварталу аж до середини 2022 року.

Компанії-розробники стикнулися з погіршенням ситуації після завершення пандемії – торішній дохід галузі становить $183 млрд, що на 5,1% нижче показника попереднього року. Люди менше часу проводять вдома, зростає конкуренція за увагу гравців і зменшується хайп довкола Web3 та метавсесвіту. Крім того, звичайно, впливають високі процентні ставки.

Венчурне інвестування в США впало на третину. Хто постраждав найбільше?

Крім того, великі компанії призупинили розробку нових ігор, зробивши ставку на використання наявного портфоліо назв та ігор – і це призвело до зростання вартості маркетингу. Своєю чергою це вбиває «середній клас» компаній-розробників, які здатні продукувати нові ідеї, але не мають достатньо коштів на їхнє просування.

У ІІ кварталі 2022 року був зафіксований найвищий обсяг інвестицій в індустрію відеоігор – $5,9 млрд.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло