One in, one out. Lululemon потрапила до Індексу S&P 500 замість Activision Blizzard
Mind Explains

One in, one out. Lululemon потрапила до Індексу S&P 500 замість Activision Blizzard

Що це означає для компанії?

One in, one out. Lululemon потрапила до Індексу S&P 500 замість Activision Blizzard
Фото: depositphotos.com

У середу, 18 жовтня, у складі фондового індексу S&P 500 відбулися зміни. Після перемоги Microsoft у антимонопольних справах майже по всьому світу, вона поглинула розробника відеоігор Activision Blizzard. Офіційна дата ухвалення цієї угоди – 13 жовтня.

Довідково. S&P 500фондовий індекс, у «кошику» якого лежать акції 500 найбільших компаній США за капіталізацією. Список вигаданий та розраховується компанією Standard & Poor’s.

Відповідно, місце Activision Blizzard у індексі звільнилось. Аналітики спільного підприємства S&P Dow Jones Indices вирішили, що його посяде компанія-виробник спортивного одягу Lululemon.

Mind пояснює, що очікує на компанію, яка потрапляє до елітного клубу «500 найкращих»

Світлий бік

Насправді, членство в цьому клубі дає безліч переваг.

У першу чергу компанія отримує додаткову увагу до себе: у будь-якої компанії є неохоплені маркетингом сегменти аудиторії. Участь у S&P 500 – можливість достукатися до цих людей (і продати їм свої товари і послуги, а найголовніше – свої акції).

Також це означає доступ до понад $5,5 трлн у фондах взаємного інвестування та біржових інвестиційних фондах, які просто купують акції компаній з Індексу.

Будь-яка компанія, що потрапляє до будь-якого індексу (окрім S&P 500 є ще Dow Jones та NASDAQ, в Україні – ПФТС) автоматично потрапляє до закупівель фондів, що не менш автоматично призводить до зростання вартості акцій.

Темний бік

З іншого боку, далеко не всі компанії тішаться потраплянням до атоматичних закупівель. Зокрема, більшість сучасних компаній надають перевагу оцінці своєї успішності за власними показниками. Наприклад, за кількістю проданих Lululemon комплектів одягу для занять йогою. Річ у тім, що на відміну від традиційних гігантів, вони близько працюють із клієнтами і створюють нові продукти/послуги під потреби споживачів.

Але! У момент долучення до індексу на кшталт S&P 500 ці фактори втрачають значимість.

Інституціональні інвестори купують і продають кошики акцій, незважаючи на власній успіхи чи невдачі Lululemon, а з огляду насамперед на макроекономічні фактори.

Це означає, що крупні інвестори можуть почати скидати акції, переймаючись, наприклад, через світове економічне зростання, відсоткові ставки чи споживацькі настрої. При цьому вони не враховують, що такі макроекономічні фактори можуть не мати або мати обмежений вплив на одну компанію, а негативний – на зовсім іншу.

Також великі інвестори можуть поводити себе дуже агресивно, коли йдеться про соціальні питання чи питання охорони навколишнього середовища. Вони представляють інтереси тисяч невеликих інвесторів, які переймаються захистом океану та виробництвом у країнах третього світу – і це може впливати на бажання чи небажання купувати акції.

І компанії, що долучиться до Індексу S&P 500, доведеться враховувати ці загальні тренди.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло