У роботі «Київстар» стався технічний збій: немає мобільного зв‘язку та інтернету
Не працює також офіційний сайт оператора

У роботі мобільного оператора «Київстар» стався збій. Зв’язку немає, сайт компанії не працює.
Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми, повідомила речниця компанії Ірина Леліченко.
На час усунення технічних проблем Леліченко порадила абонентам скористатися послугою «Національний роумінг».
Як підключитися до національного роумінгу?
1.Для Android: Перейти у «Налаштування» – «Мобільна мережа (підключення)» – «Оператор».
Для iOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – «Вибір мережі».
2. Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA чи lifecell.
У пресслужбі Держспецзв'язку Mind повідомили, що «Київстар» не звертався щодо кіберінцидентів до Урядової команди реагування на комп'ютерні надзвичайні події CERT-UA. Відповідно масштабний збій у роботі оператора не пов'язаний із кібератакою.
ОНОВЛЕНО: Послуга «Національний роумінг» для абонентів «Київстар» зараз також недоступна.
Абоненти «Київстар» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг внаслідок збою, який ще триває.
Бекграунд. Нагадаємо: зараз у «Київстар» 24,1 млн абонентів в Україні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].