У роботі «Київстар» стався технічний збій: немає мобільного зв‘язку та інтернету

У роботі «Київстар» стався технічний збій: немає мобільного зв‘язку та інтернету

Не працює також офіційний сайт оператора

У роботі «Київстар» стався технічний збій: немає мобільного зв‘язку та інтернету
Фото: shutterstock

У роботі мобільного оператора «Київстар» стався збій. Зв’язку немає, сайт компанії не працює.

Відповідні фахівці вже працюють над усуненням проблеми, повідомила речниця компанії Ірина Леліченко.

На час усунення технічних проблем Леліченко порадила абонентам скористатися послугою «Національний роумінг».

Як підключитися до національного роумінгу?

1.Для Android: Перейти у «Налаштування» – «Мобільна мережа (підключення)» – «Оператор».

Для iOS: «Параметри» – «Стільникові дані» – «Вибір мережі».

2. Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA чи lifecell.

У пресслужбі Держспецзв'язку Mind повідомили, що «Київстар» не звертався щодо кіберінцидентів до Урядової команди реагування на комп'ютерні надзвичайні події CERT-UA. Відповідно масштабний збій у роботі оператора не пов'язаний із кібератакою.

ОНОВЛЕНО: Послуга «Національний роумінг» для абонентів «Київстар» зараз також недоступна.

Абоненти «Київстар» не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг внаслідок збою, який ще триває. 

Бекграунд. Нагадаємо: зараз у «Київстар»  24,1 млн абонентів в Україні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло