Комаров пояснив, як хакери змогли зламати систему і отримати доступ до внутрішніх даних “Київстару”

Комаров пояснив, як хакери змогли зламати систему і отримати доступ до внутрішніх даних “Київстару”

Вони зламали захист «Київстар» через обліковий запис одного зі співробітників

This text is also available in English
Комаров пояснив, як хакери змогли зламати систему і отримати доступ до внутрішніх даних “Київстару”
фото DR

Хакери зламали кіберзахист оператора мобільного зв'язку «Київстар» через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників. Це доводить, що навіть найзахищеніша інфраструктура може бути уражена, заявив президент компанії Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону в середу.

«Потрібно визнати, що ця атака пробила наш захист. Це сталося, оскільки було скомпрометовано обліковий пул, скомпрометовано обліковий запис когось зі співробітників і ворог зміг потрапити всередину інфраструктури компанії. Щодо цього ведеться слідство», – сказав Комаров, якого цитує Інтерфакс-Україна.

Президент «Київстару» сказав, що питання не в технологіях, а в тому, що в будь-якій організації можуть бути люди, які «умовно наводять російські ракети або віддають свої паролі, тому що добре працюють соціальні інженери».

Компанія використовувала для захисту від кіберзагроз найсучасніші технології і з початку повномасштабного вторгнення відбила близько 500 кібератак, наголосив Комаров.

«Мені здається, що приклад «Київстар» свідчить про те, що навіть найбільш захищену інфраструктуру може бути уражено. Це реально. Ми використовуємо найсучасніші технології від глобальних постачальників, щоб тримати периметр компанії закритим від кіберзагроз. Ми не перший рік стикаємося із загрозою. Від початку війни відбили приблизно 500 більш-менш серйозних атак», – заявив він.

Як стало відомо, атаку здійснила російська хакерська група «Солнцепьок», близька до ГРУ рф.

«Робили вони це, щоб покласти найбільшу телеком-інфраструктуру в країні, щоб посіяти неприємності, емоційно вразити українців. Триває війна – це один зі способів війни проти України», – наголосив президент «Київстар».

Комаров також додав, що на першому етапі компанії вдалося відновити голосові послуги, а решту послуг зв’язку вона зможе відновити протягом ночі.

Бекграунд. Раніше експерти зазначали, що “Київстар” могли атакувати завдяки допомозі “зсередини”.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло