Прибутки X від реклами впали майже вдвічі через твіти Маска
Раніше компанія отримувала від реклами $1 млрд за квартал, зараз – $600 млн

Соціальна мережа X (раніше Twitter) цього року планує заробити на рекламі приблизно $2,5 млрд, що значно менше, ніж торік. Тоді Twitter отримав $4,73 млрд доходу від реклами.
Про це повідомили джерела видання Bloomberg.
За їхніми словами, рекламодавців продовжують відлякувати особисті твіти власника соцмережі Ілона Маска.
X отримувала понад $600 млн доходу від реклами в кожному з перших трьох кварталів цього року. Згідно з даними джерел видання, у поточному кварталі компанія Ілона Маска очікує схожих показників.
Для порівняння: торік компанія заробляла понад $1 млрд за квартал – до того, як у жовтні 2022-го її придбав Маск.
При цьому продажі реклами становлять 70–75% усього доходу X.
Спочатку керівництво X планувало отримати дохід від реклами та підписок у $3 млрд 2023 року, але, за повідомленням джерел, підсумок буде значно меншим.
Бекграунд. Нагадаємо: нещодавно Маск звернувся до рекламодавців, які покинули його платформу Х через антисемітський контент: «Go fuck yourself».
Після цього найбільші американські компанії,зокрема Walt Disney, Warner Bros Discovery та власник NBCUniversal – Comcast, зупинили розміщення реклами в соцмережі X.
Apple, Disney та інші гіганти відмовляться від реклами в Х через антисемітські коментарі Маска. Натомість власник Х погрожує судом організації, яка опублікувала звіт про антиєврейський контент у соцмережі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].