Родина російського підсанкційного мільярдера імпортує деталі з Австрії для виробника «КамАЗ»

Родина російського підсанкційного мільярдера імпортує деталі з Австрії для виробника «КамАЗ»

За даними торговельних баз, австрійська PowerLine Automotive GmbH постачає запчастини та сировину європейського виробництва російським ТОВ «Турбо Кінг» та ТОВ «НПО «Ростар»

Родина російського підсанкційного мільярдера імпортує деталі з Австрії для виробника 	«КамАЗ»

Сім'я російського мільярдера та генерального директора ПАТ «КамАЗ» Сергія Когогіна, який перебуває під санкціями України, США, Великобританії та Канади, вільно переміщується між країнами Європейського Союзу та бере участь у налагодженні постачання необхідних деталей для російського виробника «КамАЗ».

Згідно з розслідуваннямTrap Aggressor, проведеним ГО «StateWatch», австрійська компанія PowerLine Automotive GmbH відправляє запчастини та сировину європейського виробництва для російських ТОВ «Турбо Кінг» та «НПО Ростар», які підпадають під санкції України. Протягом лише 2023 року PowerLine Automotive GmbH поставила продукції на суму понад 2,5 млн доларів для «Турбо Кінг» і майже 250 тис. доларів для «НПО Ростар».

Сергій Когогін відомий не лише як російський мільярдер, але і як відданий прибічник Володимира Путіна та активний учасник російсько-української війни. З 1999 року він є членом ради директорів «Камазу», а в 2018 році очолював виборчий штаб Путіна на президентських виборах в росії. Навіть під санкціями від України, США, Великобританії та Канади, Євросоюз не вжив жодних заходів щодо Когогіна.

Важливо відзначити, що ПАТ «КамАЗ» ймовірно використовує компанії, пов'язані із Татьяною Когогіною та Дмітрієм Курамшиним, для організації імпортних постачань, обходячи існуючі санкційні обмеження. Також варто відзначити, що Татьяна Когогіна працювала у PowerLine Handels GmbH в 2021-2023 роках, а її чоловік, Дмітрій Курамшин, до 2015 року був генеральним директором спільного російсько-австрійського підприємства «Кран центр"КАМАЗ».

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Китай відмовився постачати в росію двигуни для КамАЗів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло