Maersk перенаправляє контейнеровози з Червоного моря назад до Суецького каналу через загрозу нападу
Контейнеровози Maersk Genoa, Maersk Londrina, Ebba Maersk і Gjertrud Maersk у четвер були перенаправлені в обхід мису Доброї Надії

Данська компанія Maersk заявила, що перенаправила чотири з п'яти контейнеровозів, які застрягли в Червоному морі, назад до Суецького каналу та в обхід навколо Африки, щоб уникнути ризику нападу.
Про це пише Reuters.
Базовані в Ємені бойовики-хусити нещодавно атакували низку суден у південній частині Червоного моря, у тому числі судно Maersk, порушивши світову торгівлю і викликавши побоювання щодо посилення глобальної інфляції, оскільки тарифи на морські перевезення стрімко зросли.
Сполучені Штати 19 грудня розпочали багатонаціональну операцію для захисту торгівлі в Червоному морі, але багато судноплавних компаній і вантажовласників все ще перенаправляють судна в обхід Африки.
Компанія Maersk, яка минулого тижня на короткий час спробувала відновити рейси Червоним морем, заявила, що її контейнеровози знову уникатимуть маршруту, який дає доступ до Суецького каналу, що є найкоротшим шляхом між Азією і Європою.
Але п'ять суден Maersk, що прямували до Азії, уже перетнули канал з півночі й були готові вирушити на південь повз Ємен, коли було оголошено про паузу. Екіпажі й десятки тисяч контейнерів залишалися у невизначеності.
Контейнеровози Maersk Genoa, Maersk Londrina, Ebba Maersk і Gjertrud Maersk, які останніми днями стояли в Червоному морі на південь від порту Джидда в Саудівській Аравії, у четвер були перенаправлені в обхід мису Доброї Надії, згідно з графіком компанії Maersk.
П'яте судно, Maersk Utah, яке також застрягло в цьому районі, ще не було перенаправлено, але представник Maersk заявив, що воно не пройде повз Ємен.
Повернення кораблів через Суецький канал призведе до нових зборів за прохід каналом, а також до значних затримок і додаткових витрат на паливо під час подорожі навколо мису Доброї Надії.
Минулого місяця компанія Maersk повідомила, що запровадила збір за переривання транзиту (TDS) і збір за піковий сезон (PSS), додавши загалом $700 до вартості стандартного 20-футового контейнера, що прямує з Китаю до Північної Європи.
Суецький канал використовується приблизно для третини світових контейнерних перевезень, а перенаправлення суден в обхід південного краю Африки, як очікується, коштуватиме до $1 млн додатково на паливо за кожен рейс між Азією і Північною Європою в обидва кінці.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Maersk призупинить перевезення Червоним морем через атаки піратів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].