Фабрика тактичного одягу M‑TAC зможе відновити роботу після прильоту мінімум за рік за умови великих зовнішніх інвестицій

Фабрика тактичного одягу M‑TAC зможе відновити роботу після прильоту мінімум за рік за умови великих зовнішніх інвестицій

Російська ракета знищила річний запас тканин, тому ще чотирьом фабрикам M‑TAC, які вціліли, нема з чого шити

Фабрика тактичного одягу M‑TAC зможе відновити роботу після прильоту мінімум за рік за умови великих зовнішніх інвестицій
Фото: пресслужба M‑TAC

Розмір збитків від удару трьома російськими ракетами Х-101 по потужностях виробника тактичного одягу M-TAC такий, що відновити виробництво можна буде протягом від року до трьох за умови отримання значних інвестицій.

Про це повідомив співзасновник бренду Олександр Карасьов в інтерв'ю «Forbes Україна».

«Власними силами (відновити виробництво і склади в Києві) ми не готові. З інвестиціями в 30% від знищених запасів зможемо відновитися за три роки, зі 100% – за рік», – сказав він.

Карасьов пояснив складність ситуації тим, що було знищено річний запас тканин.

«Якби знищено було тільки виробництво, це пів біди, а у нас знищені матеріали. Маємо ще чотири фабрики, 1000 працівників, але немає з чого шити. Друга проблема, що з 10 ліній з настилу і розкрою шість знищено», – зазначив співвласник M-TAC.

За його словами, раніше компанію в критичній ситуації, коли під час оборони Києва вона роздала більшість складу військовим, підтримав інвестиційний фонд Orexim Invest, який надав інвестиції для будівництва нового виробництва в Києві, зруйнованого тепер ракетним ударом РФ. Однак, зазначив Карасьов, «це все ж таки бізнес-відносини, остаточне рішення буде за інвесторами».

Він також уточнив, що тривалі терміни відновлення виробництва пояснюються необхідністю накопичити матеріали багатьох постачальників із різних країн, оскільки, наприклад, щоб виготовити сумку або рюкзак, потрібні матеріали від 15–20 постачальників.

«Щоб на складі знову був повний список матеріалів, мине щонайменше пів року, а чесно кажучи – рік», – пояснив співвласник M-TAC.

Він утримався від оцінки необхідних інвестицій, щоб вороги не змогли оцінити шкоду, якої вони завдали.

«Але я вас запевняю, що жоден фонд не дасть у повному обсязі інвестиції на об’єм матеріалу, який знадобився виробництву на рік праці», – уточнив Карасьов.

За його словами, у компанії працювало до 1000 осіб: швачки, оператори верстатів, обслуговування розкрійних ліній тощо, проте буквально з дня на день виробництво зупиниться через брак матеріалів, і компанія муситиме відпустити працівників у неоплачувану відпустку, а потім відбудеться звільнення, а лише потім – спроби знову прийняти їх на роботу в разі відновлення виробництва.

Співвласник M-TAC також зазначив, що компанія не планує розміщувати замовлення на виробництво за кордоном, наприклад у Китаї, оскільки це призведе до втрати якості, і це буде ударом по ідеології бренду.

За його словами, бізнес М-ТАС починався з хобі засновника Карасьова, який на початку 2000-х захоплювався страйкболом та іншими військовими іграми. До 2014 року в Україні було вже шість магазинів «Мілітарист», а з початком повномасштабної війни у 2014 році запустили власне виробництво з 10 швачок і з'явився бренд М-ТАС. У 2022 році обсяг виробництва зріс увосьмеро й сягнув 650 млн грн, зазначив Соколовський.

«Я впевнений, що компанія так просто не здасться, а навпаки – стане ще злішою до ворога та буде ще активніше розвиватися, знайде і фінансування, і партнерів, і впізнаваність на зовнішніх ринках, і нові контракти та ринки збуту!» – написав голова Організації роботодавців легкої промисловості України.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло