Alibaba розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема Freshippo, RT-Mart
Китайський інтернет-гігант веде перемовини зі стратегічними та фінансовими інвесторами щодо цих активів

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема продуктового бізнесу Freshippo й роздрібної мережі RT-Mart. Серед активів також є оператор торгових центрів Intime.
Про це пише Reuters із посиланням на власні джерела.
За даними видання, план продажу з'явився після того, як Alibaba під керівництвом голови Джо Цая і новопризначеного генерального директора Едді Ву повернулася до своєї основної прибуткової бізнес-моделі електронної комерції, одночасно продаючи непрофільні збиткові підрозділи.
Обговорення знаходяться на ранній стадії, і Alibaba може вирішити не продовжувати, сказали джерела.
У четвер агентство Bloomberg повідомило, що Alibaba розглядає можливість продажу InTime і зв'язалася з кількома фірмами, щоб оцінити їхню зацікавленість у придбанні свого підрозділу універмагів.
Зусилля з продажу також відбуваються на тлі широкої реструктуризації Alibaba та посилення контролю з боку Китаю за первинними публічними пропозиціями на й без того складних ринках капіталу, що утруднює можливість стартапів залучати кошти.
Ву, який обійняв посаду після того, як його попередник Даніель Чжан пішов у відставку у вересні, виклав майбутню стратегію компанії через два місяці, заявивши, що кожен з її бізнесів буде більш незалежним на ринку й що компанія проведе стратегічний огляд, щоб розмежувати «основні» та «непрофільні» бізнеси.
Freshippo, або Hema китайською мовою, – це мережа супермаркетів у Китаї, яка також пропонує такі послуги, як доставка їжі додому за 30 хвилин. Заснована 2015 року, мережа налічує понад 300 магазинів у 28 містах, згідно з даними на її вебсайті.
Торік компанія планувала вийти на біржу в Гонконзі, але цей план було відкладено для кращої оцінки ринкових умов, повідомила Alibaba в листопаді.
Alibaba інвестувала $3,6 млрд у 2020 році в придбання контрольного пакету акцій оператора гіпермаркетів Sun Art Retail Group Ltd.
Група розширила свою присутність у китайському секторі роздрібної торгівлі, оскільки зростання електронної комерції сповільнилося, але ця стратегія не принесла прибутку, пише видання.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Alibaba закриває лабораторію квантових обчислень і звільняє її штат.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].