Alibaba розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема Freshippo, RT-Mart

Alibaba розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема Freshippo, RT-Mart

Китайський інтернет-гігант веде перемовини зі стратегічними та фінансовими інвесторами щодо цих активів

Alibaba розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема Freshippo, RT-Mart

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group розглядає можливість продажу низки активів у споживчому секторі, зокрема продуктового бізнесу Freshippo й роздрібної мережі RT-Mart. Серед активів також є оператор торгових центрів Intime.

Про це пише Reuters із посиланням на власні джерела.

За даними видання, план продажу з'явився після того, як Alibaba під керівництвом голови Джо Цая і новопризначеного генерального директора Едді Ву повернулася до своєї основної прибуткової бізнес-моделі електронної комерції, одночасно продаючи непрофільні збиткові підрозділи.

Обговорення знаходяться на ранній стадії, і Alibaba може вирішити не продовжувати, сказали джерела.

У четвер агентство Bloomberg повідомило, що Alibaba розглядає можливість продажу InTime і зв'язалася з кількома фірмами, щоб оцінити їхню зацікавленість у придбанні свого підрозділу універмагів.

Зусилля з продажу також відбуваються на тлі широкої реструктуризації Alibaba та посилення контролю з боку Китаю за первинними публічними пропозиціями на й без того складних ринках капіталу, що утруднює можливість стартапів залучати кошти.

Ву, який обійняв посаду після того, як його попередник Даніель Чжан пішов у відставку у вересні, виклав майбутню стратегію компанії через два місяці, заявивши, що кожен з її бізнесів буде більш незалежним на ринку й що компанія проведе стратегічний огляд, щоб розмежувати «основні» та «непрофільні» бізнеси.

Freshippo, або Hema китайською мовою, – це мережа супермаркетів у Китаї, яка також пропонує такі послуги, як доставка їжі додому за 30 хвилин. Заснована 2015 року, мережа налічує понад 300 магазинів у 28 містах, згідно з даними на її вебсайті.

Торік компанія планувала вийти на біржу в Гонконзі, але цей план було відкладено для кращої оцінки ринкових умов, повідомила Alibaba в листопаді.

Alibaba інвестувала $3,6 млрд у 2020 році в придбання контрольного пакету акцій оператора гіпермаркетів Sun Art Retail Group Ltd. 

Група розширила свою присутність у китайському секторі роздрібної торгівлі, оскільки зростання електронної комерції сповільнилося, але ця стратегія не принесла прибутку, пише видання.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Alibaba закриває лабораторію квантових обчислень і звільняє її штат.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло