Українська ідентичність замість культури споживання. Фахівці-етнографи розробили путівник національними традиціями для бізнесу
Новини компаній

Українська ідентичність замість культури споживання. Фахівці-етнографи розробили путівник національними традиціями для бізнесу

Путівник, покликаний допомогти бізнесу інтегрувати українські традиції у корпоративну культуру

Українська ідентичність замість культури споживання. Фахівці-етнографи розробили путівник національними традиціями для бізнесу

Бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation запустило ініціативу «Витоки. Путівник українськими звичаями» – цифровий путівник, покликаний допомогти бізнесу інтегрувати українські традиції у корпоративну культуру. Перший випуск путівника присвячено Великодню та ключовим традиціям його святкування в Україні.

Організатори позиціонують путівник як допоміжний інструмент для власників компаній, HR, маркетологів та фахівців з комунікацій. Зазначається, що “Витоки” було створено для поширення українських традицій у корпоративному секторі, розвитку ідентичності компаній навколо українського єства і наданні додаткової просвітницької функції бізнес-спільноті як такій, що формує погляди значної кількості людей: клієнтів та партнерів, власних працівників та їхніх родин. Завантажити безкоштовний примірник можна за посиланням на сайті проєкту.

Катерина Загорій, співзасновниця Zagoriy Foundation, підкреслила роль корпоративної соціальної відповідальності у побудові кращого майбутнього для України. «Ми заохочуємо бізнес досліджувати та приймати своє українське коріння, а також розвивати унікальну корпоративну культуру, засновану на цих традиціях», – зазначила вона.

Перший випуск путівника складається з трьох частин, перша з яких – це добірка есе етнографів, істориків та фольклористів про традиції українського Великодня, святкові страви, одяг, пісні та ігри. У другій частині автори пропонують сценарії спільних командних святкових активностей у компаніях, якими можна займатись також і у родинному колі. Третій розділ містить перелік майстрів, науковців та бізнесів, до яких можна звернутись за додатковою допомогою для заглиблення у процес інтеграції традицій.

У створенні випуску взяли участь науковці з Центру фольклору та етнографії ННІ філології КНУ імені Тараса Шевченка, а також незалежні дослідники та популяризатори української традиційної культури, в тому числі комерційні проєкти: етносалон “Мрії Марії”, проєкт “Незаймана” та Vintage Garage.

«Для більшості компаній вже звично відзначати Гелловін, надавати знижки до Чорної пʼятниці тощо. А українські свята та традиції залишаються ніби за бортом, на “самостійне вивчення” та домашнє використання. У час, коли ідентичність має першорядне значення, вкрай важливо повертати собі своє, розуміти, хто ти є, дбайливо оберігати свої традиції, тому що вони роблять нас нами. І не дозволяють сумніватись у власній ідентичності», – підкреслюють у Zagoriy Foundation.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло