Українське Дунайське пароплавство почало модернізацію флоту за рахунок іноземних інвестицій

Українське Дунайське пароплавство почало модернізацію флоту за рахунок іноземних інвестицій

Модернізація флоту розпочалася із заміни двигунів на першому судні, що фінансується власними ресурсами УДП

Українське Дунайське пароплавство почало модернізацію флоту за рахунок іноземних інвестицій

Українське Дунайське пароплавство (УДП), розташоване в Ізмаїлі, оголосило про значний прогрес у залученні зовнішніх інвестицій для модернізації свого флоту.

Про це відзвітував гендиректор пароплавства Дмитро Москаленко.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

«Під час візиту до Відня ми провели низку зустрічей із міжнародними партнерами, де відзвітували про виконання умов для інвестицій у модернізацію», – заявив Москаленко.

Модернізація флоту вже розпочалася із заміни двигунів на першому судні, що фінансується власними ресурсами УДП.

Крім того, підприємство формує наглядову раду та завершує перехід на міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ) за допомогою консультантів із «Великої четвірки». До того ж проводиться оцінка активів УДП, а також готується незалежний аудит.

УДП вже отримало міжнародні сертифікати у сфері екології та безпеки праці.

Попри те, що наразі на Дунаї спостерігається низький ринок, УДП впевнене, що ситуація зміниться найближчим часом.

«Кількість флоту зросла в рази. Проте ми з партнерами єдині в тому, що низький період не триватиме довго. Вантажі
повертаються на річку. Пропозиція флоту на ринку поступово зменшиться. Старий флот стане неконкурентоздатним.
Тож наша спільна довгострокова стратегія лишається незмінною», – наголосив Москаленко.

Бекграунд. Нещодавно УДП спустило на воду третю великотоннажну SLG-баржу. За словами Москаленка, УДП зараз не потребує додаткового несамохідного флоту, адже торік компанія виконала значний обсяг ремонтів і сформувала резерв самохідного флоту для перевезень до 200 000 тонн вантажів на місяць. Це дає можливість приймати флот інших підприємств і компаній.

«Для залучення інвестора маємо завершити процес реєстрації майна та земельних ділянок; утилізувати відходи виробництва, які накопичувалися десятиріччями (плануємо перші торги з реалізації металолому, якого в нас дуже й дуже багато)», – пояснив гендиректор.

Українське Дунайське пароплавство завершило 2023 рік із рекордним прибутком у 719 млн грн Підприємство сплатило в держбюджет понад 140 млн грн, виконавши зобов'язання перед державою у повному обсязі.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло