Зеленський пропонує приєднати Україну до Міжнародної конвенції про контроль суднового водяного баласту

Зеленський пропонує приєднати Україну до Міжнародної конвенції про контроль суднового водяного баласту

Конвенцією, зокрема, передбачено необхідність наявності на борту кожного судна міжнародного свідоцтва про поводження з водяним баластом

Зеленський пропонує приєднати Україну до Міжнародної конвенції про контроль суднового водяного баласту
Фото: ілюстративне

Президент України Володимир Зеленський пропонує приєднатися Україні до Міжнародної конвенції про контроль суднового водяного баласту й осадів та поводження з ними 2004 року.

Відповідний законопроєкт №0264 зареєстровано та опубліковано на сайті ВР.

Проєкт закону розроблено на виконання плану заходів із виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, з іншої сторони, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 року №1106.

Конвенція, яка набрала чинності 8 вересня 2017 року, містить вимогу щодо зміни водяного баласту або очищення води й осадів відповідно до суднового плану поводження з водяним баластом суднами, які беруть участь у міжнародній торгівлі. Крім того, конвенцією передбачено необхідність наявності міжнародного свідоцтва про поводження з водяним баластом на борту кожного судна.

Водночас пов’язаний проєкт закону №11208 передбачає імплементацію положень Конвенції щодо перевірки суден, виявлення порушень і контролю суден, забезпечення приймальними спорудами для осадів у портах і на терміналах, а також вимог щодо поводження з водяним баластом.

Крім того, проєктом закону №11209 передбачається імплементація положень Конвенції щодо відповідальності за правопорушення з питань поводження з водяним баластом, виявлення порушень та контролю суден.

Бекграунд. Раніше Мind повідомляв, що передвиборча ініціатива Ердогана про «вільне торговельне судноплавство в Чорному морі» обернулася провалом. Туреччина протягом двох попередніх місяців обговорювала з Україною та росією потенційну угоду про забезпечення вільного та безпечного комерційного судноплавства в Чорному морі, однак наміри турецької сторони завершилися безрезультатно. Як повідомили джерела, сторони «досягли домовленостей щодо тексту угоди, який мала оголосити Анкара», однак Україна відмовилася офіційно підписувати документ.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло