В Україні падає попит на легкові автомобілі в приватному та корпоративному сегментах ринку

В Україні падає попит на легкові автомобілі в приватному та корпоративному сегментах ринку

Загалом у червні український автопарк поповнився приблизно 5200 нових легкових авто

В Україні падає попит на легкові автомобілі в приватному та корпоративному сегментах ринку
Фото: Рexels

У червні український автопарк поповнився приблизно 5,2 тис. нових легкових автомобілів. З них 66% були продані приватним клієнтам, тоді як 34% придбали юридичні особи. Проти червня 2023 року продажі нових легковиків у приватному секторі зменшилися на 6%, а в корпоративному – на 11%.

Про це повідомляє «Укравтопром».

Приватні покупці обирали нові легкові автомобілі таких моделей:

1. TOYOTA RAV-4 – 337 одиниць

2. HONDA M-NV – 136 одиниць

3. RENAULT Duster – 111 одиниць

4. MAZDA CX-5 – 105 одиниць

5. SUZUKI SX4 – 100 одиниць

Юридичні особи віддавали перевагу таким моделям:

1. RENAULT Duster – 336 одиниць

2. MITSUBISHI L200 – 109 одиниць

3. TOYOTA RAV-4 – 87 одиниць

4. TOYOTA Camry – 65 одиниць

5. SKODA Octavia – 60 одиниць

Бекграунд. Раніше Mind писав, що минулого місяця автопарк України поповнився понад 2,1 тис. гібридних легкових авто (HEV і PHEV), що на 49% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло