НБА погодила низку угод щодо прав на показ ігор ліги з Disney, Comcast і Amazon на суму близько $76 млрд
Угоди почнуть діяти після наступного сезону

Рада керуючих Національної баскетбольної асоціації затвердила нові угоди щодо прав на показ ігор, про що повідомив комісар Адам Сілвер. Фінансові деталі та компанії, які беруть участь в угоді, не розголошуються, хоча відомо, що Disney, Comcast і Amazon близькі до укладення угод з лігою.
Про це пише The New York Times.
Очікується, що компанії заплатять NBA приблизно $76 млрд за 11 років. ESPN платитиме орієнтовно $2,6 млрд щорічно, NBC – $2,5 млрд, а Amazon – $1,8 млрд.
Угоди були схвалені на зустрічі Ради керуючих у Лас-Вегасі. Тепер NBA має представити пропозиції Warner Bros. Discovery, яка матиме п'ять днів для ухвалення рішення.
Ігри, що транслюються Warner Bros. Discovery, будуть розділені між Comcast та Amazon. Disney продовжуватиме показ ігор на ESPN та ABC.
Нові угоди, які почнуться із сезону-2025/26, будуть коштувати більш ніж у два з половиною рази більше, ніж поточні. Стримінг значно вплинув на зростання вартості угод. NBA створила третій пакет ігор для залучення нових учасників торгів, зокрема стримінгових компаній.
Останнім часом спортивні ліги та стримінгові компанії стали більш комфортно співпрацювати, і NBA вирішила повністю зануритися в цю сферу.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що арена НБА у Феніксі, штат Аризона, планує більше не використовувати одноразовий пластик.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].