НБА погодила низку угод щодо прав на показ ігор ліги з Disney, Comcast і Amazon на суму близько $76 млрд

НБА погодила низку угод щодо прав на показ ігор ліги з Disney, Comcast і Amazon на суму близько $76 млрд

Угоди почнуть діяти після наступного сезону

НБА погодила низку угод щодо прав на показ ігор ліги з Disney, Comcast і Amazon на суму близько $76 млрд

Рада керуючих Національної баскетбольної асоціації затвердила нові угоди щодо прав на показ ігор, про що повідомив комісар Адам Сілвер. Фінансові деталі та компанії, які беруть участь в угоді, не розголошуються, хоча відомо, що Disney, Comcast і Amazon близькі до укладення угод з лігою.

Про це пише The New York Times.

Очікується, що компанії заплатять NBA приблизно $76 млрд за 11 років. ESPN платитиме орієнтовно $2,6 млрд щорічно, NBC – $2,5 млрд, а Amazon – $1,8 млрд.

Угоди були схвалені на зустрічі Ради керуючих у Лас-Вегасі. Тепер NBA має представити пропозиції Warner Bros. Discovery, яка матиме п'ять днів для ухвалення рішення.

Ігри, що транслюються Warner Bros. Discovery, будуть розділені між Comcast та Amazon. Disney продовжуватиме показ ігор на ESPN та ABC.

Нові угоди, які почнуться із сезону-2025/26, будуть коштувати більш ніж у два з половиною рази більше, ніж поточні. Стримінг значно вплинув на зростання вартості угод. NBA створила третій пакет ігор для залучення нових учасників торгів, зокрема стримінгових компаній.

Останнім часом спортивні ліги та стримінгові компанії стали більш комфортно співпрацювати, і NBA вирішила повністю зануритися в цю сферу.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що арена НБА у Феніксі, штат Аризона, планує більше не використовувати одноразовий пластик.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло