Повідомляти про проблеми зі зв'язком можна буде у Дії – Федоров

Повідомляти про проблеми зі зв'язком можна буде у Дії – Федоров

Є сім рішень для стабілізації мобільного зв'язку та інтернету під час знеструмлень

Повідомляти про проблеми зі зв'язком можна буде у Дії – Федоров
Фото: Дія

Міністерство цифрової трансформації працює над стабілізацією мобільного звʼязку під час відключень електроенергії. Так, українці зможуть повідомляти про проблеми зі зв'язком у Дії навіть офлайн.

Про це повідомила пресслужба Мінцифри.

Інформація підтягнеться після відновлення зв'язку. «Аналізуватимемо фідбек та працюватимемо над стабілізацією звʼязку далі», – зазначили у міністерстві. Крім того, у відомстві хочуть бронювати від мобілізації співробітників ремонтних бригад. «Після обстрілів енергообʼєктів та коли базові станції виходять з ладу, вони першими відновлюють роботу. Тому, щоб мережа працювала стабільно, працівники ремонтних бригад повинні й далі працювати на своїх місцях», – пояснили у Мінцифри.  

Раніше було оновлено вимоги Національного центру оперативно-технічного управління електронними комунікаційними мережами України: мобільні оператори повинні забезпечити 25 % мереж генераторами, щоб вони працювали 72+ години під час знеструмлень. Інша частина мобільної мережі має працювати 10 годин на акумуляторних батареях. 

Посилено перевірки за виконанням вимог – оператори мають щоквартально звітуватимуть щодо ситуації НЦУ, а Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, їх перевірятиме.

Також регулятор розробив постанову № 322. Згідно з документом, оператори зможуть подати заявку в обленерго, щоб установа модернізувала свої мережі, які йдуть до базових станцій. Це дасть змогу швидше заряджати акумулятори. Перелік об'єктів, які повинні мати безперебійне живлення вже узгоджений. ОВА передадуть його до обленерго. Крім того, Верховна Рада підтримала законопроєкт щодо скасування мита та ПДВ на ввезення акумуляторів і генераторів.

«Знеструмлення не повинні впливати на базові життєві потреби людей. Навіть якщо живлення немає, українці повинні мати змогу викликати швидку чи поліцію, написати рідним або отримати сповіщення про повітряну тривогу», – наголосили у міністерстві. 

Бекграунд. Раніше Mind писав, що за тиждень через Дію забронювали 55 000 українців. Подання заявки у середньому займало до 15 хвилин. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло