Суд у США: Google незаконно монополізувала ринок пошуку
Антимонопольні органи стверджують, що Google зробила все можливе, щоб не залишити шансів іншим конкурентам

У США суд вирішив, що компанія Google незаконно використовувала свою владу, щоб домінувати на ринку пошуку. Це стало першою великою перемогою уряду у справі проти технологічного гіганта за останні 20 років.
Про це повідомляє Bloomberg.
Антимонопольні органи стверджують, що Google зробила все можливе, щоб не залишити шансів іншим конкурентам. Суддя Аміт Мехта пояснив, що Google витрачала $26 млрд на те, щоб її пошукова система була встановлена за замовчуванням на смартфонах і веббраузерах. Це дало компанії значну перевагу й ускладнило життя іншим гравцям на ринку.
«Угоди Google з дистриб'юторами заблокували велику частину ринку для інших компаній», – сказав суддя. Він додав, що завдяки цим угодам Google могла постійно підвищувати ціни на рекламу, не боячись втратити клієнтів.
Генеральний прокурор Меррік Гарланд назвав це рішення «історичним для американського народу» і пообіцяв, що Міністерство юстиції продовжить активно боротися з монополіями.
Google зі свого боку заявила, що планує оскаржити це рішення. Президент Google Global Affairs Кент Вокер зазначив, що компанія й надалі буде зосереджуватися на створенні корисних і зручних продуктів.
Суд визнав: Google не є монополістом на ринку загальної пошукової реклами, де конкурують також такі компанії, як Amazon і Walmart. Але Google домінує у сегменті текстової реклами, яка з'являється у верхній частині сторінки результатів пошуку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].