Частка e-commerce в українському ритейлі зростає, але прибутковість залишається під тиском

Частка e-commerce в українському ритейлі зростає, але прибутковість залишається під тиском

Попри збільшення онлайн-замовлень, бізнеси стикаються зі зниженням середнього чека, що гальмує зростання прибутків

Частка e-commerce в українському ритейлі зростає, але прибутковість залишається під тиском

Частка e-commerce в українському ритейлі продовжує зростати, однак збільшення кількості онлайн-замовлень не завжди приносить очікувану прибутковість.

Про це свідчить дані дослідження Promodo.

Основним стримувальним фактором є зниження середнього чека, попри інфляційні та зовнішні виклики.

«Онлайн-бізнес стабілізується, незважаючи на неконтрольовані зовнішні фактори. Лідером залишається категорія електроніки, а найбільше зростання демонструють сегменти продуктів, алкоголю та зоотоварів» – зазначається у звіті.

У першому півріччі доходи категорії електроніки зросли на 10% у гривні та 7,5% у доларах, досягнувши показників довоєнного періоду. Однак, незважаючи на зростання кількості користувачів на 14%, середній чек у доларах знизився на 42% у порівнянні з минулим роком.

Категорія «Продукти та алкоголь» показала значне зростання: кількість покупок зросла вдвічі, середній чек підвищився на 20%, а дохід бізнесу збільшився на 125% у гривні та на 120% у доларах.

Ніша одягу та взуття демонструє зростання трафіку на 15% і покупок на 74%, проте середній чек у доларах впав на 24%, а дохід зріс лише на 4% у гривні та на 2% у доларах.

Зоотовари стали найсильнішим гравцем у e-commerce: кількість покупок збільшилася на 11%, а дохід зріс на 22% у гривні та на 19% у доларах проти аналогічного періоду минулого року.

Водночас доходи аптек знизилися на 11% у гривні та 13% у доларах. Однак середній чек зріс на 17%, а трафік – на 93%.

Ювелірний ритейл показав зростання доходу на 81% у гривні та на 78% у доларах, завдяки збільшенню покупок на 47% та зростанню середнього чека на 14% у доларах.

«Зростання кількості онлайн-замовлень у деяких сегментах не завжди покращує прибутковість через зниження середнього чека. Найсильніша конкуренція спостерігається в сегменті зоотоварів, і тенденція може поширитися на продукти та алкоголь», – йдеться в дослідженні.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що 17 червня найбільший український виробник їжі для котів і собак Kormotech став першою в нашій країні компанією, що розпочала експорт їжі для тварин на корейський ринок. Його представлено на корейських спеціалізованих інтернет-майданчиках.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло