Український виробник кормів Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї
Компанія також планує розпочати співпрацю з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік

17 червня найбільший український виробник їжі для котів і собак Kormotech став першою в нашій країні компанією, що розпочала експорт їжі для тварин на корейський ринок. Його представлено на корейських спеціалізованих інтернет-майданчиках.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
«Petfood-ринок Південної Кореї на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії, – розповів Едуард Бабенко, Керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна, Молдова й Південно-Східна Азія у компанії Kormotech.
Він зазначив, що у грошовому обсязі він втричі більший, ніж в Україні. Так, доля продажів спеціалізованої їжі для котів і собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood-продукції відбувається саме через інтернет-канали.
За словами менеджера з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech Владислава Мазуркевича, супер преміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак, що виробляє Kormotech, уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.
«Водночас до кінця цього року хочемо розпочати співпрацю і з мережами зоомагазинів та ветеринарних клінік, щоб клієнти мали можливість подивитися на товар, оглянути його, так би мовити, відчути», – розповів Мазуркевич.
Нагадаємо: минулий рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно.
Найбільш динамічно бренди Kormotech зросли проти торішнього обсягу продажів на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу. На ринку України Kormotech також зберіг свої лідерські позиції.
Довідково.
Kormotech – глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу!, My Love. Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech – лідер в Україні, входить у 60 світових виробників харчування для тварин і 20 найбільш динамічних petfood-брендів. Kormotech реалізує у 42 країни світу продукцію своїх брендів і власних торгових марок партнерів.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що український виробник кормів Kormotech інвестує понад 60 млн євро в розширення власного виробництва в Литві. Український виробник кормів для котів і собак Kormotech розширить виробництво у м. Кедайняй, Литва. Компанія інвестує понад 60 млн євро в 4 черги виробництва, які будуть введені в експлуатацію протягом 2025–2028 років.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].