Український виробник кормів Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї

Український виробник кормів Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї

Компанія також планує розпочати співпрацю з мережами зоомагазинів і ветеринарних клінік

Український виробник кормів Kormotech вийшов на ринок Південної Кореї
Фото: ілюстративне

17 червня найбільший український виробник їжі для котів і собак Kormotech став першою в нашій країні компанією, що розпочала експорт їжі для тварин на корейський ринок. Його представлено на корейських спеціалізованих інтернет-майданчиках.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

«Petfood-ринок Південної Кореї на третьому місці після Китаю і Японії в Східній Азії, – розповів Едуард Бабенко, Керівник стратегічного бізнес-напрямку Україна, Молдова й Південно-Східна Азія у компанії Kormotech.

Він зазначив, що у грошовому обсязі він втричі більший, ніж в Україні. Так, доля продажів спеціалізованої їжі для котів і собак становить 50% на 50%. Але унікальність південнокорейського ринку полягає в тому, що 67% продажів petfood-продукції відбувається саме через інтернет-канали.

За словами менеджера з розвитку експортних ринків Азії у компанії Kormotech Владислава Мазуркевича, супер преміальні та преміальні лінійки харчування для котів і собак, що виробляє Kormotech, уже представлені на таких 12 e-commerce майданчиках Південної Кореї: Naver, Coupang, TM, WM, G-market, Auction, 11th St., Lotte On, Interpark, SSG, CJ on style, GS Shop.

«Водночас до кінця цього року хочемо розпочати співпрацю і з мережами зоомагазинів та ветеринарних клінік, щоб клієнти мали можливість подивитися на товар, оглянути його, так би мовити, відчути», – розповів Мазуркевич.

Нагадаємо: минулий рік Kormotech завершив з оборотом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні становить нині 31% до 69% у тоннах відповідно.

Найбільш динамічно бренди Kormotech зросли проти торішнього обсягу продажів на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). За минулий рік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 42 країн світу. На ринку України Kormotech також зберіг свої лідерські позиції.

Довідково.

Kormotech – глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Club 4 Paws, Гав!, Мяу!, My Love. Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech – лідер в Україні, входить у 60 світових виробників харчування для тварин і 20 найбільш динамічних petfood-брендів. Kormotech реалізує у 42 країни світу продукцію своїх брендів і власних торгових марок партнерів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що український виробник кормів Kormotech інвестує понад 60 млн євро в розширення власного виробництва в Литві. Український виробник кормів для котів і собак Kormotech розширить виробництво у м. Кедайняй, Литва. Компанія інвестує понад 60 млн євро в 4 черги виробництва, які будуть введені в експлуатацію протягом 2025–2028 років.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло