Орендоване судно обслуговує два експортні напрямки «Інтерпайпа»
Ще один великий український виробник і експортер оптимізує морську складову логістики

Орендоване українською промисловою групою «Інтерпайп» вантажне судно обслуговує два напрямки перевезень експортної продукції з Одеського морського порту – до болгарської Варни та грузинського Поті. Про це ЦТС повідомив директор із закупівель і логістики компанії Олексій Яновський.
Цього року замість традиційного фрахту компанія вперше взяла судно у тайм-чартер. При цьому Яновський уточнив, що компанія не вважає доцільним придбання флоту. «Замість цього вперше у своїй історії цього року «Інтерпайп» взяв в оренду (тайм-чартер) судно для здійснення операцій у Чорному морі», – зазначив він.
Судно виконує фідерні перевезення до Варни, звідки суднові партії доправляються, зокрема, до США. А через Поті експортна продукція доставляється на ринки країн Центральної Азії. Керівник не уточнив назву або параметри судна.
Про те, що «Інтерпайп» зважує рішення взяти судно в тайм-чартер, стало відомо у квітні. «Ми перебуваємо на порозі рішення, аби взяти у тайм-чартер судно для перевезень Чорним морем. Наразі ми доправляємо продукцію з Одеси до Варни невеликими суднами, тому постало таке питання», – говорив Яновський виданню GMK Center.
Після відкриття Українського морського коридору компанія розпочала доправлення експортних партій продукції до Варни. «Ми звозимо продукцію до Одеси, де накопичуємо фідерні партії. Звідти вони доправляються до Варни. Коли в Болгарії збираються вже суднові партії, вони вантажаться на океанічні балкери та прямують до порту Г’юстон», – зазначав він.
Окрім того, успішна робота Українського коридору дозволила відкрити експортні маршрути до ринків Центральної Азії та Середнього Сходу через грузинський Поті.
До відкриття Українського коридору «Інтерпайп» здійснював значну частину експортних постачань через румунський порт Констанца (напрямки – Північна Америка, Близький Схід). Компанія також експортувала продукцію через порти Польщі та країн на Адріатичному морі. Відправлення суднових партій здійснювалася балкерами та контейнеровозами.
До повномасштабного російського вторгнення 45% експорту компанії проходило морським шляхом. Постачання здійснювалися переважно через Одеський порт.
Бекграунд. Після початку повномасштабного вторгнення деякі українські виробники й експортери розпочали інвестувати у створення власного вантажного флоту, щоб оптимізувати експортну логістику. Зокрема, агрохолдинг «Кернел» нині володіє трьома суднами для перевезення зерна й олії. Крім того, аграрна компанія Agromino цього року придбала вантажне судно, продавши інше, яким володіла раніше.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].