Медіаринок реклами в Україні у 2024 році зросте на 33% – дослідження
Обсяг реклами на телебаченні зросте на 6,1 млрд грн (+58%)

У 2024 році медіаринок реклами в Україні зросте до 29,8 млн грн, що на 33% більше проти попереднього року. Такі дані наводить Всеукраїнська рекламна коаліція.
Найбільше зростання прогнозується в сегменті телебачення – до 6,1 млрд грн, що на 58% більше, ніж торік. Попри занепокоєння через можливі блекаути, перші відключення електроенергії припали на низький рекламний сезон, що не вплинуло на заплановані бюджети.
Сегмент реклами в Digital ТБ також продемонструє значне зростання – до 800 млн грн (+78%). У пресі рекламний ринок сягне 387 млн грн (+8%), а на радіо перевищить 1 млрд грн (+30%).
Нагадаємо: 2022 року медіаринок України пережив значний спад – на 63%, а сегменти преси та телебачення впали на 81%. Це було спричинено функціонуванням телемарафону «Єдині новини» та закриттям медіагрупи «Україна».
Серед ключових тенденцій у маркетингу цього року виділяють розмаїття нових ідей і завдань, впровадження інноваційних технологій, підвищений попит на персоналізовані кампанії та акцент на соціальну відповідальність брендів.
За прогнозами Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив, очікується зростання у trade marketing, loyalty marketing та consumer marketing на 20%, 15% і 20% відповідно. У сегментах event marketing та sponsorship можливий ріст на 30% проти 2023 року.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Верховна Рада прийняла в цілому закон щодо заборони нанесення на упаковці лікарських засобів будь-якої реклами та інформації рекламного характеру, яка сприяє просуванню лікарського засобу на ринку. «За» проголосували 318 депутатів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].