Пішов з життя власник брендів Land Rover, Jaguar та чаю Tetley
Ратана Тата не стало у віці 86 років

Ратан Тата, який перетворив індійську Tata Group на глобальний конгломерат, помер у віці 86 років.
Про це пише Bloomberg.
Завдяки сміливим і трансформаційним угодам Tata зробив одну з найстаріших бізнес-імперій Індії світовим гравцем. Його смерть підтвердив голова Tata Group Натаржан Чандрасекаран.
Тата, який ніколи не одружувався та не мав дітей, очолював групу з 1991 року протягом понад двох десятиліть, сприяючи стрімкому розширенню. Під його керівництвом Tata Group розширила свою діяльність більш ніж на 100 країн, отримуючи щорічний дохід у $165 млрд.
Його смерть залишає значну прогалину в керівництві Tata Trusts, які володіють близько 66% Tata Sons Pvt, холдинговою компанією конгломерату. Традиційно ці філантропічні фонди очолювали члени родини Тата, але тепер майбутнє керівництва залишається невизначеним.
Чандрасекаран віддав шану Тата, назвавши його «справді видатним лідером, чиї внески сформували не лише Tata Group, а й саму суть нашої нації».
За час свого керівництва Тата придбав такі знакові активи, як британський виробник сталі Corus Group у 2007 році та автомобільні бренди Jaguar і Land Rover у 2008-му. Ці сміливі угоди укладалися напередодні глобальної фінансової кризи, що створило виклики для конгломерату, але також ознаменувало підйом Індії на світовій бізнес-арені.
Попри вихід на пенсію 2012 року, Тата продовжував впливати на групу, навіть повернувшись як тимчасовий керівник у 2016 році під час кризи керівництва. Його спадщина включає подолання важких часів, таких, як терористичний напад на готель Taj Mahal Palace 2008 року, один із флагманських об'єктів Tata.
Залишаючись прихильником інновацій, останніми роками Тата підтримував кілька стартапів, серед яких Ola Electric та платформа Goodfellows для взаємин між поколіннями.
Надзвичайне бачення та лідерство Ратана Тата залишають незабутній слід у світовій бізнес-спільноті, хоча його відсутність створює невизначеність для майбутнього керівництва Tata Trusts та всієї групи.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Tata Group планує вливання ще $2 млрд у свій застосунок для мобільного шопінгу Tata Neu, оскільки конгломерат прагне зміцнити свій цифровий бізнес.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].