ЄС почав судовий процес проти маркетплейсу Temu

ЄС почав судовий процес проти маркетплейсу Temu

Платформу звинувачують у поширенні підроблених товарів

ЄС почав судовий процес проти маркетплейсу Temu
Фото: ілюстративне

ЄС розпочав офіційне розслідування проти китайського торгового сайту Temu на тлі занепокоєння, що він не в змозі зупинити продаж нелегальних товарів в інтернеті.

Про це повідомляє The Guardian.

Європейська комісія заявила, що має численні побоювання, що платформа, яка належить PDD Holdings, порушує новий Закон про цифрові послуги (DSA), який регулює діяльність технологічних компаній, починаючи від Facebook і закінчуючи X і Google.

Зокрема, є побоювання того, що компанія не має достатньо надійних систем, щоб зупинити повторну появу «раніше призупинених недобросовісних торговців», продукція яких з'являється знову іноді через кілька днів після її вилучення.

Високопоставлений чиновник Комісії заявив, що занепокоєння через продаж підроблених продуктів, фармацевтичних препаратів, косметики та іграшок висловлювали різні органи влади по всій Європі, особливо в Німеччині, Данії та Ірландії, де розташована штаб-квартира компанії в ЄС.

«Ми отримали багато інформації від інших органів влади, але є реальні підозри, що робиться недостатньо, неефективно, щоб дійсно запобігти розповсюдженню нелегальної продукції», – зазначили вони.

Комісія також занепокоєна агресивною тактикою продажів на платформі з «дизайном, що викликає звикання», зокрема «ігровими винагородами».

У разі встановлення того, що компанія порушила DSA, їй загрожують великі штрафи. У ЄК наголошують, що наразі це лише підозри і розслідування покликане з'ясувати, чи є проблема системною.

Зазначається, що скарги на Temu подала загальноєвропейська група споживачів, яка заявила, що компанія порушує DSA, не надаючи клієнтам важливу інформацію про продавців на своїх платформах.

З моменту запуску у квітні минулого року цей сервіс швидко розвинувся на ринку ЄС, продаючи все – від косметики до одягу, а також меблів і техніки – безпосередньо з Китаю, і має близько 100 млн користувачів.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що материнська компанія Temu втратила $55 млрд капіталізації після попередження про «неминуче зниження прибутку». Цінні папери китайського ритейлера впали майже на 30%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло