Після розслідування журналістів у Головному сервісному центрі МВС замінять управлінців і проведуть службову перевірку

Після розслідування журналістів у Головному сервісному центрі МВС замінять управлінців і проведуть службову перевірку

Учора Bihus.Info показала, як охочі скласти практичний іспит із водіння ночують у черзі за талонами, тоді як адміністратори найбільшого сервісного центру їздять на роботу на незадекларованих автівках за десятки тисяч доларів

Після розслідування журналістів у Головному сервісному центрі МВС замінять управлінців і проведуть службову перевірку
Фото: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС
Сервісний центр МВС № 8041

Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ отримає нову команду управлінців після розслідування журналістів. Також відповідно до наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства.

Також у МВС створили робочу групу з удосконалення цифровізованих процесів надання сервісних послуг, яку очолює заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко. Першочергово група має усунити недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг у сервісних центрах. Далі процес хочуть повністю цифровізувати

Напередодні Bihus.Info опублікувала розслідування про роботу київського ТСЦ №8041 – він є найбільшим в Україні. Але, щоб отримати талон на практичний іспит з водіння, люди ночують під сервісним центром. Та це не є гарантією, що на ранок всім вистачить талонів. Журналістці проєкту «пощастило» – вона взяла талон, зайнявши чергу за добу.

Передбачається, що такі талони можна взяти онлайн – вони мають з'являтися в системі упродовж робочого дня. Як показує практика, талони «не доживають» до ранку – вони з'являються вночі та зникають ще вночі, тоді коли ця сама система не має працювати. 

Одна зі співрозмовниць журналістки розповіла: «полювала» за талоном із трьох гаджетів два місяці поспіль, але безрезультатно. Вирішила скористатися послугами «посередника». Звернулася ввечері – і на ранок мала талон. Зазначається, що такі «посередники» за допомогою ботів «витягують» талони із системи щойно вони в ній з'являються.

Також журналісти показали на чому їздять пересічні співробітники сервісного центру. Йдеться про незадекларовані автівки за десятки тисяч доларів, часто оформлені на родичів разом із дорогим майном.

МВС звернулося до НАЗК із проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні. «Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру», – додали в Міністерстві. 

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло