Alibaba і E-Mart об’єднаються для створення південнокорейського СП у сфері e-commerce вартістю $4 млрд
Очікується, що угода допоможе їм підвищити конкурентоспроможність у секторі онлайн-торгівлі

Alibaba Group Holding досягла угоди про об'єднання своїх активів у Південній Кореї з платформою для онлайн-торгівлі Gmarket, що належить найбільшому місцевому ритейлеру E-Mart Inc.
Про це пише Bloomberg.
Згідно з повідомленням E-Mart, AliExpress International і Gmarket створять спільне підприємство з рівною пайовою участю, яке володітиме 100% акцій Gmarket.
Як пише видання, вартість СП становитиме близько $4 млрд.
Акції E-Mart зросли на 5,5% в Сеулі, що дало компанії ринкову вартість у $1,4 млрд. Акції Alibaba, що котируються на Гонконзькій біржі, зросли приблизно на 11% цього року, що оцінило фірму більш як у $200 млрд.
Зазначається, що угода допоможе компаніям конкурувати з місцевими компаніями, зокрема Naver Corp. та Coupang Inc. Цього місяця споживча довіра в Південній Кореї впала найсильніше з моменту спалаху COVID-19 через політичні потрясіння, викликані оголошенням президентом Юн Сок Йолем військового стану та його імпічментом.
Alibaba прагне розширити свою міжнародну присутність, щоб компенсувати повільне зростання у своєму основному китайському бізнесі електронної комерції.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Alibaba підвищить статус свого лістингу в Гонконзі, щоб залучити китайських інвесторів. Слабкі роздрібні продажі та цінові війни у хмарних сервісах негативно вплинули на основні бізнеси компанії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].