Костянтин Грідін: Раніше партнери оцінювали за машиною, тепер – за кількістю фоловерів у Linkedin

Костянтин Грідін: Раніше партнери оцінювали за машиною, тепер – за кількістю фоловерів у Linkedin

Головний критерій нині – ваша цифрова присутність

Костянтин Грідін: Раніше партнери оцінювали за машиною, тепер – за кількістю фоловерів у Linkedin
Фото: Mind.ua

Раніше європейські партнери оцінювали надійність партнерів за зовнішніми атрибутами: у якому готелі живуть, на якій машині приїхали, який костюм одягли. Нині ж головний критерій – ваша цифрова присутність.

Про це на Mind Export Summit 2025 розповів Костянтин Грідін, засновник і генеральний директор Vision Business Development.

«Зараз дивляться на LinkedIn: скільки у вас фоловерів, який контент ви постите. Тому відповідь на запитання, як шукати клієнтів і партнерів, проста – зробіть так, щоб вас легко було знайти. З одного боку, ви стукаєте у двері, з іншого – через digital-комунікації робите так, щоб клієнти самі приходили до вас. Тому важливо, щоб ваш бізнес привертав увагу», – радить Грідін.

За його словами, нині працює органічний контент, реклама, персональні B2B-контакти. Втім є нюанс – країни на кшталт Саудівської Аравії нині «купаються у грошах», і їхні бізнеси отримують шалену кількість запитів через соцмережі. Тому головна порада – не йти тим самим шляхом, що й інші, наголосив спікер.

«Треба створити ситуацію, коли вони самі стукають у ваші двері. Це або якісний органічний контент, або відео, яке викликає інтерес. Вони люблять статусність, але також цінують довіру. Якщо ви занадто нав’язливі – це такий собі «червоний прапорець»», зауважив Грідін.

Натомість комерційна директорка Furniture company «Tivoli» Юлія Лісовська переконана, що виходити на міжнародні ринки ефективніше разом. Формат B2B One Stop Shop дозволяє клієнтам отримати комплексні рішення від різних українських виробників в одному місці.

«Хтось каже, що виставки – це рудимент. Але я кажу, що це інструмент для залучення клієнтів. Так, це складно, це фізична й комунікаційна робота, але без неї експорт не побудувати», – наголосила Лісовська.

Та попри все, як радять експерти, не варто чекати, що після першої ж виставки у вас з’явиться черга клієнтів. Це довготривалий процес, що вимагає насамперед терпіння.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло