Apple щороку втрачає на своєму стримінгу понад $1 млрд

Apple щороку втрачає на своєму стримінгу понад $1 млрд

Apple TV+ залишається єдиним збитковим сервісом компанії

Apple щороку втрачає на своєму стримінгу понад $1 млрд
Фото: Depositphotos

Apple TV+ досягла 45 млн підписників у 2024 році, але залишається єдиним збитковим сервісом підписки Apple. Компанія втрачала понад $1 млрд щороку на стримінгу.

Про це повідомляє The Information.

Apple зменшує свій початковий бюджет до $500 млн із $5 млрд на контент для Apple TV+. Попри популярні оригінальні шоу, стримінг охоплює менше 1% всіх глядачів стримінгових сервісів щомісяця. Наприклад, у Netflix – 8,2%.

Apple TV+ був створений для того, щоб утримати користувачів в екосистемі Apple. Співголова Netflix Тед Сарандос зазначив, що не розуміє маркетингової стратегії компанії, але назвав керівників Apple розумними людьми.  

Довідково. Apple TV+ є частиною великого сервісного бізнесу компанії, який приносить Apple мільярди доларів щороку. Завдяки iCloud Plus, покупкам в App Store та пошуковій рекламі компанія отримує хороші прибутки. Однак інші сервіси, як-от Apple News Plus, Fitness Plus та Apple Arcade, стикаються з низьким рівнем залученості користувачів. Крім того, у компанії спостерігають уповільнення зростання сервісу Apple Music.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Apple анонсувала нові планшети. Базовий iPad подешевшав, а модель Air підтримуватиме ШІ.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло