Інфлюенсери під прицілом: як брендам уникнути пастки репутаційних ризиків?
Pekлama

Інфлюенсери під прицілом: як брендам уникнути пастки репутаційних ризиків?

Чи може (і наскільки сильно) бренд впливати на зміст контенту інфлюенсера?

Інфлюенсери під прицілом: як брендам уникнути пастки репутаційних ризиків?

Уже цього тижня Міжнародний форум PRNext’25 збирає експертів і лідерів думок на відверту розмову про амбасадорів, інфлюенсерів і довіру в публічному просторі.

Інфлюенсери можуть надихнути мільйони, а можуть за мить втопити імідж бренда, який роками будував свою репутацію. У цьому тонкому балансі між видимим впливом і «недокументованими опціями» ризиків пройде одна з ключових панельних дискусій PRNext’25 – «Інфлюенсери, які продають ідеї: чи завжди амбасадори безпечні для бренда?»

«Вони стали не лише обличчям брендів, а й голосом ідей, цінностей і соціальних змін. Вони здатні формувати думку мільйонів, підштовхувати до рішень і трансформувати поведінку аудиторії. Саме тому бренди дедалі частіше обирають замість рекламних облич амбасадорів, які несуть певну місію. Та чи завжди це безпечно? Високий вплив – це і високі ризики», – пояснила актуальність дискусії модераторка панелі Анастасія Зражевська, директорка департаменту комунікацій МХП.

Учасники відвертої професійної дискусії – ті, хто безпосередньо формує сучасний комунікаційний ландшафт України: Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій Київстар; Катерина Захараш, директорка з корпоративних комунікацій L'Oréal Україна; Андрій Галин, інфлюенсер і волонтер; Тарас Нестеренко, блогер і ведучий; Олександр Заліско, один із найвідоміших українських Instagram-блогерів, підприємець і продюсер.

У фокусі дискусії – не лише класичні кейси про «успішний успіх» взаємодії брендів і лідерів думок, але й гострі запитання про факапи та кризи, спровоковані інфлюенсерами, які залишаються за лаштунками.

Чи може (і наскільки сильно) бренд впливати на зміст контенту інфлюенсера? Хто кого «тягне на собі» в комунікації? Чи є майбутнє у блогера після співпраці з великим гравцем, чи він потрапляє в пастку, залишившись «голосом однієї компанії»? І головне – як убезпечити бренд від медійної турбулентності, яку може спровокувати одна спірна сторі?

Спікери PRNext’25 не уникнуть гострих тем. Вони поділяться і своїми найуспішнішими прикладами співпраці, і тими випадками, коли лав-сторі бренда з інфлюенсером пішла зовсім не за планом.

Відкриті розмови – про все, що зазвичай замовчують у брифах і гарних презентаціях. Чи бувало так, що саме бренд «підставляв» інфлюенсера? А хто частіше порушує межі домовленостей – соціальні зірки чи компанії?

У фіналі панелі – бліцопитування: кожен із учасників дасть лише одну найкращу пораду, адресовану брендам або інфлюенсерам. У цих лаконічних висновках – концентрат гіркого досвіду та видатних результатів сотень кейсів і десятків років роботи з публічною довірою.

Якщо ваша робота – рекрутинг і взаємодія з амбасадорами чи вибудовування інфлюенс-стратегій або ви просто хочете знати, як застрахуватись від втрати репутації в один клік, не проґавте цю сесію на форумі PRNext’25, який стартує у четвер, 3 квітня, о 10:00.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло