«Укрпошта» запроваджує новий сервіс
Йдеться про новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати

В «Укрпошти» з'явився новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Зазначається, що тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад – за іншим, у разі потреби.
Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний». Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.
Скористатися послугою можна під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».
За даними пресслужби, сервіс доступний в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «Укрпошта» відтермінувала запуск нового мобільного застосунку. Йдеться про додаток для клiєнтiв, де автоматично підвантажуватимуться посилки, платежi та iншi послуги.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].