«Укрпошта» запроваджує новий сервіс

«Укрпошта» запроваджує новий сервіс

Йдеться про новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати

«Укрпошта» запроваджує новий сервіс
Фото: Getty Images

В «Укрпошти» з'явився новий сервіс оформлення швидкого повернення посилок, які не отримали адресати.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Зазначається, що тепер користувач може відправити посилку за одним тарифом, а отримати назад – за іншим, у разі потреби.

Для зворотних відправлень пропонуються два тарифи на вибір: «Базовий» або «Пріоритетний». Посилки, оформлені за тарифом «Пріоритетний», обробляються першочергово та доставляються в найкоротші терміни.

Скористатися послугою можна під час створення відправлення. Якщо відправник не обрав тариф, система автоматично застосує «Базовий».

За даними пресслужби, сервіс доступний в особистому кабінеті на сайті, у мобільному застосунку та у відділенні.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що «Укрпошта» відтермінувала запуск нового мобільного застосунку. Йдеться про додаток для клiєнтiв, де автоматично підвантажуватимуться посилки, платежi та iншi послуги.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло