Google намагається уникнути примусового продажу рекламного бізнесу у США
Мін’юст вимагає від компанії відмовитися від AdX та зробити аукціонну систему відкритою

У США стартував судовий процес проти Alphabet’s Google, який має визначити подальшу долю її рекламного бізнесу.
Про це повідомляє Reuters.
Міністерство юстиції разом із низкою штатів домагаються, щоб компанія продала рекламну біржу AdX та відкрила вихідний код механізму, що визначає переможців аукціонів онлайн-реклами. Справу розглядає федеральний суд в Александрії (Вірджинія) під головуванням судді Леоні Брінкеми, яка ще у квітні постановила, що Google незаконно утримує монополію на ринку веб-реклами. Саме вона вирішить, які обмеження накладуть на корпорацію після завершення слухань.
Google, зі свого боку, намагається уникнути примусового продажу частини бізнесу. Компанія закликає суд застосувати більш обережний підхід – за аналогією з рішенням у Вашингтоні, де суддя відхилив більшість вимог Мін’юсту у справі щодо пошукової монополії Google. Ситуацію уважно відстежують конкуренти та видавці, які вже подали окремі позови до Google з вимогами компенсацій.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Google запускає Gemini у Chrome для спрощення роботи з вебом. Новий інструмент дозволяє пояснювати складний контент, працювати з кількома вкладками та виконувати дії від імені користувача.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].