Гороховський, Клопотенко, Янович, OTOY «заварять» БОРЩ: нова конференція в Києві про силу єдності та партнерство від Vector та I AM IDEA
4 жовтня у Києві, у павільйоні «КИТ» на ВДНГ, пройде конференція «БОРЩ» — подія про силу єдності та партнерства з нагоди дня народження Vector та I AM IDEA

Подія об’єднає представників бізнесу, маркетингу, креативу: спікерами виступлять Євген Клопотенко, Марія Гаврилюк, Олег Гороховський, Володимир Дегтярьов, Вадим Іщенко та інші. 20% з кожного квитка йдуть на збір 13 бригади НГУ «Хартія».
Більше про подію
У Києві 4 жовтня відбудеться «БОРЩ» – конференція про партнерства бізнесу, креативу та технологій. Вона пройде у павільйоні «КИТ» на ВДНГ та об’єднає провідних українських підприємців і технологічних інноваторів.
Мета конференції – показати, як співпраця між різними індустріями створює нові можливості, відкриває ринки та сприяє розвитку інновацій. Ідея події народилася з об’єднання святкувань дня народження медіа Vector і креативної агенції I AM IDEA: замість двох окремих подій організатори створили формат, де головна цінність – спільна робота та взаємодія.
«Ми створили Vector як платформу для тих, хто не боїться мислити інакше та змінювати правила гри. «БОРЩ» – логічне продовження цієї ідеї. Ми хочемо показати, що разом українські компанії можуть досягати більшого, ніж будь-хто окремо», – додає Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector.
Назва символізує поєднання: борщ неможливий без різних інгредієнтів, але разом вони стають стравою, що об’єднує українців у всьому світі. Так само й у бізнесі – лише у співпраці з’являються нові сенси та результати.
«Віримо, що майбутнє українського бізнесу в єдності. Борщ – дуже проста метафора: окремо бурячок, морква, картопелька – це просто інгредієнти, але в поєднанні вони створюють те, що має свою унікальну цінність. Те саме й в індустрії: коли бізнес, медіа, технології та креативні спільноти об’єднуються, народжуються нові сенси й результати, яких неможливо досягти наодинці», – ділиться Ігор Фінашкін, засновник і креативний директор I AM IDEA.
Що буде на конференції?
На події розглянуть реальні кейси колаборацій між різними індустріями. Серед кейсів:
- Ісмаіл Осбанов, СЕО Vector разом зі співзасновником Respeecher Олександром Сердюком поділяться досвідом запуску функції, яка дозволяє слухати статті та новини голосами відомих артистів і підприємців;
- Марія Гаврилюк із Gunia Project розповість про колаборації з Музеєм Івана Гончара та МЗС, що увінчалися випуском етнографічної книги про побут і мистецтво українців, а також про колекцію цукерок разом із HONEY у формі півника з Бородянки та благодійну прикрасу «Скіфське золото», прибуток від якої пішов на закупівлю РЕБів для «Азову».
- Євген Клопотенко поділиться досвідом запуску гарячого меню в поїздах Укрзалізниці, а Олег Гороховський із Monobank розкаже про спільний напій із «Живчиком».
Також гостей чекають виступи Ігоря Фінашкіна, Богдана Криворученка, Анни Знамеровської, Володимира Дегтярьова та Вадима Іщенка.
На події будуть партнерські зони, фудкорт і благодійна зона, де можна долучитися до соціальних ініціатив. На конференції також можна буде познайомитися та обмінятися контактами з учасниками івенту.
Купити квитки на конференцію можна на сайті події або ж на concert.ua за посиланням. Вартість квитка – 1177 грн, з 1 жовтня ціни піднімуться до 1477 грн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].