Ворохтянська громада завдяки навчанню U-LEAD виграла конкурс мікрогрантів
Після першої невдачі члени управлінської команди пройшли навчання, яке дозволило покращити заявку

Команда Ворохтянської громади взяла участь у програмі вдосконалення U-LEAD «Індекс якості проєкту», завдяки чому налаштувала власну проєктну діяльність та перемогла у конкурсі мікрогрантів з заявкою, яка в її попередньому вигляді не отримала фінансування.
Громада стала учасницею програми від «U-LEAD з Європою», що була реалізована у липні-серпні 2025 року. В ній взяли участь представники 10 громад з усієї України. Навчання мало теоретичну складову – 5-денний офлайновий тренінговий модуль, та практичну – візити для обміну досвідом у громади, роботу над проєктною заявкою та самодіагностику спроможності громади за розробленою експертами U-LEAD методикою.
Під час першої подачі заявки на мікрогрант програми Interreg громада отримала відмову. Проте завдяки навчанню та методиці Good Project Index, GPI, змогла проаналізувати якість заявки, виправити недоліки і створити дорожню карту виправлення недоліків.
Спираючись на рекомендації експертів U-LEAD, фахівці скоригували план проєкту відповідно до його тримісячного терміну реалізації: виокремили завдання, які реально виконати, відмовилися від нераціональних витрат і уточнили бюджет. Також обґрунтували заявку з врахуванням SMART-спеціалізації регіону, пояснивши синергію поєднання туризму, цифровізації та культури для розвитку Ворохтянської громади.
В результаті проєкт «Цифрова трансформація для сталого розвитку громади. Ворохта: Click&Go» переміг у конкурсі мікрогрантів WIN4UA від Фонду міжнародної солідарності. Буде створено туристичний сайт громади, впроваджені цифрові рішення для планування подорожей, промоції місцевого бізнесу та формування турпропозицій. Загальний бюджет – 613 000 грн, з яких 65 000 – від громади.
Паралельно громада готує нові заявки разом із двома польськими партнерами на конкурс малих проєктів програми Interreg Next Польща-Україна.
Поради від Ворохтянської громади
- Співпрацювати, слухати і чути різні думки, вибудовувати системні комунікації, спілкування та нетворкінг.
- Не писати проєкт «на коліні», а виділяти достатньо часу для роботи над проєктною заявкою: знаходити кращі рішення, продумувати кожен крок і думати як той, хто оцінює заявку.
- Мати сильну проєктну команду. Щоденна рутинна діяльність забирає багато часу, діяльність проєктної команди має бути сфокусована саме на проєктній роботі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].