Виробник спорткарів Porsche повідомив про рекордні збитки – Reuters

Виробник спорткарів Porsche повідомив про рекордні збитки – Reuters

Новому CEO німецького виробника спорткарів, за словами аналітиків, доведеться виводити компанію з кризи

Виробник спорткарів Porsche повідомив про рекордні збитки – Reuters
Фото: Getty Images

Виробник спорткарів Porsche переживає найгіршу кризу за останні роки. У п'ятницю компанія оприлюднить квартальний звіт, що стане останнім для CEO Олівера Блюме. Новий керівник Міхаель Ляйтерс, який очолить компанію в січні, успадкує операційну кризу.

Про це повідомляє агентство Reuters.

За словами аналітиків, Porsche продемонструє операційний збиток у 611 млн євро за ІІІ квартал. Це контрастує з прибутком у 974 млн євро за той самий період минулого року.

Головними причинами таких результатів стали обвал продажів в Китаї, тиск американських тарифів і витрати до 1,8 млрд євро через затримки у випуску електромобілів.

У агентстві розповіли, що за перші дев'ять місяців 2025 року Porsche продала в Китаї лише 32 195 автомобілів – більш ніж удвічі менше проти аналогічного періоду 2022 року.

«Porsche стоїть перед серйозним викликом: у сегменті люксових спорткарів електромобілі ще не прийняті клієнтами. Ключове питання: чи вдасться новому CEO провести Porsche в сегмент електромобілів?» – заявив Інго Шпайх із Deka Investment, яка володіє акціями компанії на $48 млн.

Новому керівникові доведеться впроваджувати програму реструктуризації, яка передбачає скорочення 1900 робочих місць упродовж найближчих років.

Блюме, який залишиться CEO материнської компанії Volkswagen, заявив, що очікує «позитивну динаміку знову з 2026 року» для Porsche. Проте аналітики налаштовані менш оптимістично.

Шпайх зазначив, що Porsche може впоратися з нинішнім 15% американським імпортним митом, але справжнім викликом буде визначення майбутнього для високопродуктивних автомобілів в електричну еру та відродження бренду в Китаї.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що BlaBlaCar знизила сервісний збір після виконання рекомендацій Антимонопольного комітету. Після співпраці з АМКУ компанія оновила правила повернення збору та зменшила його максимальний розмір на 13%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло