Kraft Heinz знизила прогноз продажів і прибутку через падіння попиту на дорогі продукти
Споживачі віддають перевагу дешевшим брендам на тлі економічної нестабільності
Американський харчовий гігант Kraft Heinz знизив річний прогноз щодо продажів і прибутку, попередивши про ослаблення попиту на дорожчі снеки та соуси серед споживачів, які прагнуть заощадити в умовах макроекономічної невизначеності.
Про це повідомляє Reuters.
Акції компанії, яка нещодавно оголосила про плани розділитися на два бізнеси – один, що спеціалізуватиметься на продуктах харчування, а інший на соусах і намазках, – знизилися приблизно на 1% у передринкових торгах. За оновленим прогнозом, органічний чистий дохід Kraft Heinz у 2025 році зменшиться на 3–3,5%, тоді як попередній прогноз передбачав падіння в межах 1,5–3,5%.
У компанії зазначили, що це враховує сповільнення зростання на ринках, що розвиваються, зокрема падіння продажів в Індонезії, а також тиск на роздрібний ринок США. На тлі високої інфляції та економічної нестабільності дедалі більше покупців обирають дешевші бренди магазинів, що негативно впливає на виробників фасованих продуктів останні кілька кварталів.
Виробник кетчупу очікує, що скоригований прибуток на акцію за підсумками року становитиме $2,50–2,57, тоді як попередній прогноз передбачав $2,51–2,67. У ІІІ кварталі, який завершився 27 вересня, компанія зафіксувала зниження чистого продажу на 2,3% – до $6,24 млрд, що дещо нижче за оцінку аналітиків у $6,26 млрд, за даними LSEG.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Ford відкликає майже 175 тис. авто через можливе від’єднання дефлектора люка. Під відкликання потрапили моделі Expedition, Lincoln Navigator та F-Series.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













